English

رهاورد دیدار رئیس اتاق بازرگانی فارس با رئیس سازمان توسعه تجارت ایران برای صادرکنندگان

در حاشیه سفر وزیر تجارت، صنعت و سرمایه‌گذاری عمان به شیراز که معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران حضور داشت، ۵ درخواست مهم صادرکنندگان استان فارس از وزارت صمت اعلام شد.

رهاورد دیدار رئیس اتاق بازرگانی فارس با رئیس سازمان توسعه تجارت ایران برای صادرکنندگان
به گزارش خبرگزاری موج فارس

 به نقل از اتاق بازرگانی فارس، مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه سفر وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری کشور عمان و هیات همراه به شیراز؛ در جلسه اختصاصی با حمیدیان رئیس اتاق بازرگانی فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه حمیدیان رئیس اتاق بازرگانی فارس ۵ درخواست مهم صادرات و صادرکنندگان استان فارس را مطرح کرد که ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران دستورات آنی به شرح ذیل را صادر کرد.

-  اعلام اهتمام معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه و تجارت جهت رفع مشکل شرط سند تک برگ در سامانه جامع تجارت برای متقاضیان دریافت و تمدید کارت بازرگانی هوشمند با توجه با تایید در کمیسیون زیربنایی دولت و به زودی در هیات وزیران به تصویب خواهد رسید

-  صدور دستور بررسی علت تاخیر در تایید درخواست های استفاده از استثنائات ویژه فرآیند تمدید کارت های بازرگانی و امکان واگذاری دو مرحله ای بررسی درخواست ها مرحله اول در استان ها و سپس توسط دفتر مقررات صادرات و واردات

-  صدور دستور بررسی و اصلاح ایرادات فنی بین دو سامانه جامع تجارت و سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند

دستورات رئیس سازمان توسعه تجارت ایران کتباً به مدیران ستادی سازمان مذکور ابلاغ گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه