English

مدیر کل میراث فرهنگی تاکید کرد؛

لزوم آماده‌ سازی تأسیسات گردشگری فارس در راستای خدمت‌ رسانی به مسافران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس در نشست مدیران شهرستان‌ها به لزوم آماده‌ سازی مراکز اقامتی، پذیرایی و تأسیسات گردشگری در راستای خدمت‌ رسانی به مسافران نوروزی تاکید کرد.

لزوم آماده‌ سازی تأسیسات گردشگری فارس در راستای خدمت‌ رسانی به مسافران نوروزی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید مؤید محسن نژاد در نشست با مدیران و روسای ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌ها گفت: تمامی مراکز پذیرایی و نمازخانه‌های بین‌راهی، هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی و پذیرایی پمپ‌بنزین‌ها، فضا‌های خدماتی درون‌شهری و برون‌شهری، موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی و گردشگری باید برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به لزوم بهسازی وضعیت سرویس‌های بهداشتی در سراسر استان گفت: نظارت و ساماندهی سرویس‌ های بهداشتی به‌ عنوان یک موضوع مهم که مورد تأکید وزیر میراث فرهنگی نیز است باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود و تمامی مدیران شهرستان‌ها ملزم به بازدیدهای نظارتی مستمر بر وضعیت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و نصب تابلوهای راهنما می‌باشند.

 او همچنین یکی از سیاست‌گذاری‌ها برای داشتن نوروزی غنی پرمحتوا برای مسافران و گردشگران که وارد استان میشوند را برگزاری رویدادها و برنامه های فرهنگی بیان کرد و ادامه داد: مدیران شهرستان ها با هماهنگی فرمانداران رویداد های گردشگری که معرف فرهنگ، آداب و سنن خاص هر منطقه و شهر است را در ایام نوروز برنامه ریزی و برگزار کنند تا گردشگران بتواند در سفر به نقاط مختلف استان با فرهنگ و آداب مناطق آشنا شوند.

محسن نژاد گفت: اخذ گواهینامه ثبت رویدادهای گردشگری از وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی موجب شناخته شدن بهتر و معرفی رویداد ها در سطح کشور می‌شود که باید روسای ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ها نیز پیگیری این موضوع مهم را در دستور کار و برنامه خود قرار دهند.

گفتنی است، در پایان این جلسه از زحمات فضل الله خالویی مدیر سابق هماهنگی امور شهرستان های این اداره کل با اهدای لوح یادبود قدردانی شد و کریم ناصری برشنه به عنوان مدیر جدید هماهنگی امور شهرستان ها معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه