English

رییس کل دادگستری استان مطرح کرد؛

حمایت از فعالیت های اقتصادی مشروع در استان فارس

رئیس کل دادگستری فارس گفت: نگاه ما در دستگاه قضایی در استان حمایت از تولید و اقتصاد استان است و در این زمینه با بهره گیری از ظرفیت های قانون از فعالیت اقتصادی مشروع و فعالان اقتصادی حمایت می کنیم.

حمایت از فعالیت های اقتصادی مشروع در استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز ۲۳ آبان‌ماه، در دیدار با اعضای هیات رییس اتاق بازرگانی ایران و فارس در شیراز، با اشاره به ظرفیت های بخش تولید فارس و میزان بهره گیری دستگاه قضایی از قانون در جهت حمایت از تولید این استان افزود: بر اساس ارزیابی ها در سطح کشور، اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی در جهت حمایت از فعالیت های اقتصادی استان انجام گرفته است.

رییس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: ستادهایی مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی بر این مبنا تشکیل شده که از قانون نهایت استفاده مثبت در جهت حرکت چرخ صنعت و تولید شود نه اینکه از خود قانون به عنوان مانع استفاده شود و این نکته ارزشمندی است که ما در دستگاه قضایی استان فارس آن را سرلوحه کارخود قرار داده ایم.

 

در این دیدار محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران، تعامل دستگاه قضا با اتاق بازرگانی استان فارس را در کشور کم نظیر خواند و گفت: تعامل دستگاه قضا با بخش خصوصی و حمایت از فعالیت اقتصادی مشروع در استان فارس در کشور مثال زدنی است که این استان می تواند الگوی خوبی برای تعمیم به کل کشور باشد.

وی افزود: برگزاری منظم جلسه کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالان اقتصادی و حضور نماینده دادگستری و دادستانی دو روز در هفته در اتاق بازرگانی فارس یک حرکت منحصر به فرد، ارزشمند و موثر است که این مدل تعامل و رفع مشکلات بخش خصوصی  باید به عنوان الگو در بین سایر اتاق های بازرگانی در کشور تبیین و اجرایی شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: عمده مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه های بانکی است که قوه قضاییه به عنوان حامی اقتصاد پویا و شفاف در کشور با ارائه راهکارهای حمایتی، مدافع بخش خصوصی در مقابل زیاده خواهی بانک هاست.

اتاق بازرگانی فارس

در آستانه افتتاح همایش آموزشی معدن، قوانین معدنی و آشنایی با فعالیت مرکز داوری صمتا به میزبانی اتاق بازرگانی فارس؛ حمیدیان، رئیس اتاق بازرگانی فارس به همراه بهرامن، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، مهاجر، خزانه دار اتاق بازرگانی ایران و دریانی، رئیس مرکز داوری معدن و صنعت ایران(صمتا) و رازقی، رئیس اتاق مشترک ایران و عمان با حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس دیدار و گفتگو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه