English

مدیر کل سیاسی استانداری فارس:

دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخته است

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: امروز دشمن با بهره گیری از تمام تجربیات و امکانات خود یک جنگ ترکیبی تمام عیار بر علیه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به راه انداخته است.

دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخته است

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، محمد رضایی در نشست با روسا و مدیران دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای فارس در شیراز افزود: امروز با یک جنگ ترکیبی همه جانبه از طرف استکبار جهانی مواجه هستیم که در این جنگ دشمنان با تمام تجربه تاریخی خود در مقابل جبهه حق قرار گرفته اند.


او ادامه داد: به هر میزان که موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و فتح قله‌های علمی اتفاق می‌افتد، جبهه استکبار دچار سردرگمی بیشتر در این تقابل می‌شود و امروز نیز دشمن در مقابل افتخارآفرینی فرزندان انقلاب اسلامی، ناتوان از یک تصمیم عقلانی است و مرتب و مکرر با شکست های متعدد در این تقابل مواجه می شود.

وی، یکی از مولفه‌های مهم قدرت را دستیابی بومی به علوم راهبردی که مشخص کننده قطب های آینده قدرت در جهان است دانست و اظهار کرد: علوم نانوتکنولوژی، هسته‌ای، هوافضا، دیجیتال و علوم ژنتیک از جمله علوم خاص راهبردی هستند که جمهوری اسلامی به همت جوانان مومن، انقلابی و کارآمد خود توانسته خود را به عنوان معدود کشورهای صاحب فناوری بومی معرفی کنند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، استقبال از پیش ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس به ویژه از جانب جوانان را بی نظیر توصیف کرد و گفت: ملت بصیر ایران اسلامی همواره نشان داده که هرکجا احساس کند دشمن قصد توطئه دارد و بدنبال پروژه ناامید سازی است با حضور حماسی، غیرتمندانه و عالمانه در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی برگ های زرین دیگر به تاریخ درخشان این کشور و نظام اسلامی افزوده است. 

رضایی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کجا که انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم و هرکجا عملکردمان انقلابی نبود با مشکلاتی مواجه شدیم و لذا عبور از برخی مشکلات و حل آنها در دولت جهادی و مردمی سیزدهم نشان دهنده عمل به این فرمایش معظم له است.


او ادامه داد: اگر در برخی جاها نیز مشکلاتی وجود دارد به معنای عدم توان حل آن مشکلات نیست بلکه به این معناست که باید به توان جوانان مومن انقلابی کشورمان بیشتر توجه کنیم.

وی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی این تئوری را به خوبی اثبات کرده و شهید احمدی روشن‌ها، شهید داریوش رضایی نژادها، شهید حججی ها و هزاران جوان شایسته دیگر از جمله مصادیق این جوانان مومن انقلابی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه