English

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس خبر داد؛

افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در فرودگاه شیراز

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس از افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در فرودگاه شیراز در تیرماه امسال نسبت به مدت‌زمان مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ۵۷ هزار و ۵۱۸ مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی شیراز در تیر ماه اعزام و پذیرش شده اند.

افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در فرودگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس،  فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس از افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در فرودگاه شیراز طی تیرماه سال جاری خبر داد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس همچنین اعزام و پذیرش ۵۷ هزار و ۵۱۸ مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی شیراز در تیر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

 کشاورز گفت: بر اساس آمار، در تیرماه سال جاری ۵۰۰ پرواز خارجی در ۸ مسیر بین‌المللی به ثبت رسیده که در مقایسه با ماه گذشته رشد یک درصدی داشته است.

وی با اعلام افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در تیرماه سال جاری گفت: روند اعزام و پذیرش مسافر در تیرماه افزایشی بوده و از ۵۴ هزار و ۴۱۹ مسافر طی خرداد به ۵۷ هزار و ۵۱۸ مسافر در تیر ماه افزایش یافته است.

 مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس اظهار داشت: مجموع بار جابجا شده در مسیرهای بین المللی، طی این مدت یک هزار و ۲۹۴ تن است که در مقایسه با خرداد ۱۴۰۲ ، افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه