English

سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز:

پروژه تعریض پل سلمان فارسی در مراحل پایانی است/ کنارگذر جنوبی این پل هفت مرداد بازگشایی می‌شود

سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه عملیات تعریض پل سلمان فارسی مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، از بازگشایی کنارگذر جنوبی این پل خبر داد.

پروژه تعریض پل سلمان فارسی در مراحل پایانی است/ کنارگذر جنوبی این پل هفت مرداد بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علی‌حسین عباسی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان این سازمان در پیشبرد پروژه و نقش ارزنده آن در حوزه حمل‌ و نقل اظهار کرد: آخرین مرحله از بتن‌ ریزی پروژه تعریض پل سلمان فارسی در عرشه‌های شمال غرب و شرق با موفقیت به پایان رسید.

او با قدردانی از صبر و همراهی شهروندان در مدت اجرای پروژه گفت: با توجه به اتمام مراحل اجرایی، عملیات بازگشایی مسیر کنارگذر جنوبی پل سلمان فارسی در روز شنبه مورخ هفتم مردادماه انجام خواهد شد و مشکلات ترافیکی این محور تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اظهار امیدواری نسبت به تکمیل این پروژه زودتر از موعد مقرر افزود: بنا بر تأکید شهردار کلان‌ شهر شیراز و شورای اسلامی شهر، نوبت شب در این پروژه راه‌اندازی شده است.

به گفته عباسی؛ عملیات باقیمانده پروژه تعریض پل سلمان فارسی نظیر پیاده‌ راه‌ها، گاردریل، تک لبه در حال انجام است.

او در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: عملیات تعریض پل سلمان فارسی رکورد بزرگی برای کلان‌شهر شیراز در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه