English

مشاور رئیس کل کمیته امداد کشور:

کمیته امداد امام خمینی یکی از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است

مشاور رئیس کل کمیته امداد کشور، کمیته امداد امام خمینی را یکی از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دانست.

کمیته امداد امام خمینی یکی از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، ابراهیم بازیان مشاور رئیس و مدیر کل تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی که برای بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی در شیراز حضور داشت، در آئین افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد منطقه سه شیراز و مرکز فرهنگی این مجموعه، کمیته امداد امام خمینی را یکی از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: کمیته امداد قبل از نظام جمهوری اسلامی و با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل(ره) تاسیس شده است. چرا که نظام بعد از 12فروردین ثبت شد اما کمیته امداد در بدو پیروزی انقلاب تاسیس شد.

وی با خاطرنشان کردن اینکه در چهل سال گذشته، چهل انتخابات برگزار شده و این یعنی قدم هایی در پیشرفت انقلاب تأکید کرد: خدا را شاکریم که در عصر و نسل انقلاب نفس می کشیم.

به گفته بازیان، کمیته امداد حضرت امام(ره)، جایی است که امروز به ثمربخشی نگاه امام در کمک به محرومین، گامهای بزرگی برداشته است.

مدیر کل تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی امروز اظهار داشت: کمیته امداد مفتخر است که قالب و الگویی برای محرومیت زدایی را در حوزه های مختلف دنبال می کند و نشان آن هم این است که از دل این دستگاه، بهترین انسانها که الگو و مظهر خدمت و مسئولیتی در نظام هستند، سر برآورده اند.

مشاور رئیس کل کمیته امداد کشور همچنین به برنامه ریزی های فرهنگی در این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: این افتخار برای امداد است که همزمان با کمک به جلوگیری از ناهنجاریهای اقتصادی در خانواده ها، فعالیت های فرهنگی را هم برنامه‌ریزی و اجرا کند.

وی به بحث مسکن محرومین در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: امروز در امداد، مسکن به عنوان یک مسئله مهم مدنظر است و مصمم هستیم که در یک دوره سه ساله مسئله مسکن مددجویان را حل کنیم چرا که بخش عمده ای از مشکلات مددجویان است.

و ینصریح کرد: امسال بیش از 70هزار خانوار از خدمات مسکن امداد با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بهره مند شدند.

محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس هم در این برنامه با تصریح بر اینکه بزرگترین دستاورد کمیته امداد در این چهل سال، این است که محرومیت نتوانست مانع شکوفائی استعدادهای بچه‌های ما بشود تأکید کرد: افتخار می کنیم که اولین شهید مدافع حرم فارس تربیت یافته مکتب امام در خانواده کمیته امداد است.

وی گفت: این ساختمان اداری در ۳ طبقه و با ۲ هزار و ۴۰۰ متر زیربنا با هدف ارائه محرمیت زدایی و خدمات رسانی به مددجویان با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و 200میلیون تومان احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه