English

مدیر مخابرات استان تهران :

لزوم تغییر نگرش در کسب‌وکارها ، آغازی برای ارایه خدمات سرویس محور

سید علی ملک جعفریان، مدیر مخابرات استان تهران با اشاره به لزوم تغییر نگرش در کسب‌وکارها و ارایه سرویس های مشارکتی، به ارائه آمار و ارقامی استفاده از این سرویس ها در کشورهای مختلف جهان پرداخت و گفت : رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان ، آغازی برای ارایه خدمات سرویس محور در شرکت مخابرات ایران است .

لزوم تغییر نگرش در کسب‌وکارها ، آغازی برای ارایه خدمات سرویس محور

به گزارش  خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سید علی ملک جعفریان، مدیر مخابرات استان تهران در آیین رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان ضمن بیان این مطلب با اشاره به انواع سرویس های مشارکتی ( مدیریت شده ، میزبانی شده و تلفیقی ) به مقایسه آمارهای استفاده از این سرویس ها در کشورهای مختلف جهان در زمینه بازار ، درآمد و مشتریان پرداخت .

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از سرویس های مشارکتی برا ی ارایه خدمات متناسب با نیاز مشتری گفت : تمامی مناطق مخابراتی می توانند در سایه سیاست گذاری و برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران به این مهم دست یابند .

مدیر مخابرات استان تهران در ادامه فرآیند رشد استفاده از سرویس های مشارکتی طی دوره ۱۰ ساله (۲۰۱۷-۲۰۲۷) در زمینه بازار ، درآمد و مشتریان و حوزه ها ویدیو های درخواستی ، بازی های ویدیویی ، موسیقی دیجیتال و...را نشان داد.

وی با ارایه آخرین آمار مصرف داده در ترافیک بین‌الملل ، آمار و ارقامی درباره مصرف ترافیک در سال‌های اخیر پرداخت و گفت: در ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۸ که ابتدای شیوع کرونا بود در طی ۲۴ ساعت حجم ترافیک بین‌الملل ۱۲۸۸ ترابایت بوده است که با ۱۶ درصد کاهش در شهریور ۱۳۹۹ به ۱۰۷۹ ترابایت رسید. پس از آن و با افزایش ۵۸.۷درصدی حجم ترافیک بین‌الملل در هشت اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷۱۳ ترابایت شد اما کاهش بیش از ۳۵ درصد به عدد ۱۱۰۶ در نهم مهر ماه سال گذشته رسید.

به گفته ملک جعفریان حجم ترافیک بین‌الملل در ۲۹ اردیبهشت سال جاری ۱۲۶۲ ترابایت بوده است. او ادامه داد: در حال حاضر ۵۳ درصد از حجم مصرفی ترافیک کل برای بین‌الملل و مابقی در داخل مصرف می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه