English

شایعه شده است که PlayStation ۵ در سال ۲۰۲۳ درایو دیسک قابل جابجایی را دریافت خواهد کرد

طبق گزارش ها، سونی در حال کار بر روی یک درایو دیسک جداشدنی برای پلی استیشن ۵ است که به طور جداگانه به فروش می رسد

شایعه شده است که PlayStation 5 در سال 2023 درایو دیسک قابل جابجایی را دریافت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، نزدیک به دو سال است که از دوران PlayStation 5 (پلی استیشن ۵) می‌گذریم و موجودی جدیدترین کنسول سونی هنوز آنطور که بیشتر گیمرها دوست دارند پیدا نمی شود. با این حال، سونی همچنان در حال کار بر روی پلی استیشن 5 میباشد و در کنار بازی‌های جدید، ظاهراً شاهد یک نوع طراحی جدید از این کنسول هستیم.

افشای جدیدی توسط تام هندرسون از Insider Gaming از طریق Trusted Reviews نشان می‌دهد که سونی در حال کار بر روی یک مدل جدید و باریک‌تر PS5 است که با یک درایو دیسک جداشدنی عرضه می‌شود که بازیکنان می‌توانند سی‌دی‌ها را در آن قرار دهند. این درایو احتمالاً به معنای پایانی برای کنسول‌های PS5 نسخه دیسکی است که به لطف یک درایو دیسک عمودی متصل در کنار، ظاهری نامتقارن دارند.

این گزارش همچنین می گوید که این درایو دیسک جداشدنی به طور جداگانه برای دارندگان نسخه دیجیتال PS5 نیز فروخته می شود. کسانی که این درایو دیسک جداشدنی را تهیه می کنند، می توانند آن را به پورت USB Type-C در پشت کنسول وصل کنند و از بازی های دیسکی یکپارچه استفاده کنند.

لوازم جانبی جداشدنی PS5 همچنین برای دارندگان نسخه دیسک که در صورت آسیب دیدگی درایو دیسک، دیگر نیازی به خرید PS5 جدید نخواهند داشت، یک موهبت خواهد بود. در همین حال، صاحبان نسخه دیجیتال نیز می‌توانند پیوست اضافی را دریافت کنند، اگر بخواهند بازی‌های خاصی را به‌جای دیجیتال، به صورت فیزیکی داشته باشند.

توجه داشته باشید که این اطلاعات در حال حاضر شایعه است و سونی تا کنون نه تایید و نه اظهار نظری در مورد آن ارائه کرده است. در حال حاضر، سونی پلی استیشن ۵ در دو نوع دیسک و دیجیتال موجود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه