English

رونمایی بازی "ظهور رونین" انحصاری پلی استیشین ۵ از استودیو نینجا

اولین جزئیات در مورد بازی اکشن جدید که در آستانه عصر جدیدی در ژاپن قرار دارد.

رونمایی بازی "ظهور رونین" انحصاری پلی استیشین ۵ از استودیو نینجا

به گزارش خبرگزاری موج، بازی ظهور رونین ( Rise of the Ronin )، دومین بازی اکشن تیم نینجا است که هم اکنون مراحل ساخت و توسعه آن ادامه دارد و در قرن نوزدهم در ژاپن و نزدیک به پایان دوره توکوگاوا اتفاق می افتد.

در این "بازی نقش آفرینی اکشن جهان باز متمرکز بر مبارزه"، شما در اواخر قرن نوزدهم برای ژاپن به عنوان یک سامورایی در "زمان آشفتگی" بازی می کنید.

فومیهیکو یاسودا مدیر و رئیس تیم نینجا می‌گوید که تیم نینجا می‌خواهد تاریک‌ترین و زشت‌ترین فصل‌های دوره باکوماتسو در تاریخ ژاپن را به تصویر بکشد، فصل‌هایی که او فکر می‌کند «بسیاری از بیان آنها طفره خواهند رفت».

شایان ذکر است : «شخصیت‌هایی که با آنها ملاقات خواهید کرد، همگی دارای عدالت و انگیزه‌های خاص خود هستند، و اینکه آیا شما تصمیم گرفتید به جانبداری از آنها یا قرار گرفتن در مقابل آنها… هر تصمیمی که می‌گیرید مهم خواهد بود.»

Rise of The Ronin یک انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۵ است، به این معنی که احتمالاً برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود، همان سالی که شرکت بازی سازی یوبی‌سافت قصد انتشار یک بازی با اسم رمز قرمز را دارد.

 

2

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر