English

سرانجام بیت المقدس

سرانجام بیت المقدس

به گزارش خبرگزاری موج، محمود رضا امینی فعال سیاسی اصولگرا نوشت:

غصب فلسطین 

حدود ۷۰ سال است که سرزمین فلسطین و بیت ‌المقدس از سوی یهودیان صهیونیزم غصب شده و نه تنها هیچ وقت به فکر باز پس دادن آن نبودند بلکه با هر سیاست و اعمال فشار نظامی ،اطلاعاتی و جوسازیهای بین‌المللی به پشتوانه آمریکا و انگلیس و هم پیمانان غربی و منطقه‌ای تلاش نمودند گسترش سرزمینی و مهمتراز آن هویتی خود را در فلسطین با محوریت بیت المقدس تثبیت نمایند.

هدف اصلی

هدف اصلی آنان تشکیل یک پایگاه و یا ساختار حکومتی قوی در غرب آسیا برای جلوگیری از نفوذ مسلمانان است و در این ۷۰ سال تنها و تنها انقلاب اسلامی ایران و حکومت منبعث از آن معادله ی صهیونیستی را در هم کوبیده است.

انفعال دولتها وگروههای فلسطینی

دولت های برآمده از کشورهای مسلمان و نیز گروه‌های مقاومت به جز در دهه اخیر هرگز به طور جدی در معادله حل غصب فلسطین حضور نداشته بلکه همواره منفعل از سیاست های آمریکایی ،صهیونیستی و یا اروپایی بوده اند.در حالی که مردم منطقه به خوبی می دانند که تنها و تنها راه برای پیروزیشان جهادی است با مبارزه قطعی و قدرتمند، آن چیزی که تاکنون هیچ یک ازکشورهای عربی انجام نداده و صرفاً با تمهیدات سیاسی  متاثر از غرب خود را مشغول ساخته اند. متاسفانه در این سالهای نسبتا طولانی هیچ خاصیت جدی از کنش دولت های مستقر در کشورهای اسلامی متصور نبوده بلکه اگر فلسطین و مبارزات آن معنا پیدا کرده و امروز جبهه مقاومت می تواند سپر آهنین اسرائیل را در هم کوفته و یا حتی افکار آزاده جهان را به سمت خود معطوف نماید و نیز خوف در دل اسرائیلیان ایجاد کند به برکت مقاومت و مبارزه و جهاد مقتدرانه است.

تفکر ناب اسلامی تنها راه

اساساً در تفکر اسلام ناب محمدی (ص) نترسیدن از غیر خدا،مقاومت در مقابل کافران و دشمنان ،خودباوری و خدامحوری پاسخ بسیاری از معادلات است ،اگر نیل تا فرات را هدف‌گذاری کرده‌ایم یقیناً با مبارزه و مجاهدت خط مقاومت به آن دست خواهیم یافت همچنان که هر کجا و هر زمان جمهوری اسلامی ایران مقابل استکبار ایستادگی کرده کشتی‌های امن خود را در حیاط خلوت دشمن با اقتدار راهی نموده است. معادله فلسطین معادل محوری جمهوری اسلامی ایران و هر ملت و دولتی است که ادعای اسلام دارد و اینکه ملاحظه می شودبیش از هر کسی امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه امام خامنه ای همواره مدافع نجات فلسطین و بیت المقدس هستند به این دلیل است که آنان محور و شاخص تفکر اسلام ناب محمدی(ص) می باشند.

* باید توجه داشت:

➖سرزمین فلسطین با مذاکره آزاد نخواهد شد

➖با توسعه و بقای اسرائیل ممکن نخواهد شد

➖با ضعف در جهاد اتفاق نخواهد افتاد

➖بابیخیالی و بی مسئولیتی مجامع اسلامی و یا بهتر بگوییم دولتهای کشورهای مسلمان عملی نخواهد شد

➖مهمتر آنکه با رهبران بی اراده و غیر انقلابی به نتیجه نخواهد رسید رمز آزادی فلسطین و قدس شریف تبعیت از رهبری مطلقه جهان اسلام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر