English

مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه خبر داد:

رکورد حمل انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان ارتقا یافت

مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه از افزایش حمل محصول به مقصد مشتریان به‌عنوان موفقیت و گام دیگری در راستای پاسخ‌گویی حداکثری و به‌موقع به نیاز مشتریان و خلق ارزش مشترک برای جامعه از سوی فولاد مبارکه یاد کرد.

رکورد حمل انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مجید فخاری در این باره گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری که اکثر نواحی فولاد مبارکه توانستند تولید خود را ارتقا دهند، در حوزه حمل نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و نهایی‌ترین حلقه‌های زنجیره تولید فولاد مبارکه، با حمل بیش از 895 هزار تن انواع محصولات به مقصد مشتریان، رکورد جدیدی در ارسال و تحویل محصولات به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه از این میزان حمل 788 هزار تن به‌صورت جاده‌ای و 107 هزار تن به‌صورت ریلی انجام شده شده است، تصریح کرد: رکورد حاصله حدود 8 درصد بیشتر از برنامه ماهانه و نسبت به رکود ماهانه قبل که در اردیبهشت‌ماه سال 1399 به دست آمده بود، 41 هزار تن بیشتر است.

مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در مجموع در دوماهه ابتدای سال جاری بیش از 1 میلیون و 640 هزار تن انواع محصولات به مقصد مشتریان ارسال شده که حدود 11 درصد آن حمل ریلی و 89 درصد آن به‌صورت حمل جاده‌ای بوده است.

به گفته فخاری دستاوردهای چشمگیر حمل محصولات در سال گذشته و سال جاری در تداوم موفقیت‌ها و دستاوردهای شرکت در دیگر حوزه‌ها رقم خورد؛ اقدامی که حاصل تلاش، همدلی و تعامل مؤثر همکاران واحد برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات و نواحی تولیدی، فروش و بازاریابی، حمل‌ونقل و پشتیبانی، برنامه‌ریزی و کنترل تولید (PPC) و مساعدت سازمان‌های مرتبط بیرونی از جمله شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای و رانندگان زحمت‌کش منطقه بوده که شایسته قدردانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه