English

سومین تداکس برندینگ با حمایت گروه انتخاب الکترونیک برگزار شد؛

انتخاب الکترونیک حامی رویدادهایی با برون‌داد اجتماعی و تعاملی

سومین رویداد تداکس برندینگ امید با حمایت گروه انتخاب الکترونیک و با موضوع برند در مشهد مقدس برگزار شد.

انتخاب الکترونیک حامی رویدادهایی با برون‌داد اجتماعی و تعاملی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه انتخاب الکترونیک ، مدیر ارشد برند سازمانی گروه انتخاب الکترونیک با اعلام این خبر گفت: استراتژی‌ و رویکرد جدید گروه انتخاب، به عنوان یک سازمان یادگیرنده، تعاملی، علمی و مرتبط با جامعه تعریف و تنظیم شده و در این راستا با بررسی شرایط برگزاری رویدادهای مختلف، از آنها حمایت می‌کند.

عادل دهدشتی افزود: گروه انتخاب به عنوان بخش خصوصی، مسیر رشد خود را به خوبی طی کرده و امروز این آمادگی را دارد تا بتواند از ظرفیت‌های خود برای رشد و توسعه کشور و بالندگی جوانان و نخبگان استفاده کند.

وی در ادامه به حمایت از رویداد تداکس برندینگ اشاره کرد و گفت: رویداد تداکس به جهت فراگیری در سطح بین‌المللی و مدل اشتراک‌گذاری تجربیات افرادی که در عرصه‌های مختلف، تجربه‌های ویژه‌ای دارند و آفریننده و خلاق به حساب می‌آیند، مورد توجه گروه انتخاب قرار گرفته و در چند رویداد تداکس به عنوان حامی حضور داشته است.

مدیر ارشد برند سازمانی گروه انتخاب الکترونیک یادآور شد: سومین رویداد تداکس برندنیگ امید از جمله رویدادهایی بود که گروه انتخاب با توجه به حضور بزرگان حوزه برند و بازاریابی کشور و به اشتراک‌گذاری تجربیاتشان، از آن حمایت کرد و علاوه بر آن سعی شد تا تجربیات گروه نیز به شرکت‌کنندگان منتقل شود.

دهدشتی در ادامه با بیان اینکه گروه انتخاب الکترونیک نیز سلسله رویدادهایی به سبک تداکس با عنوان «انتخاب وی» برگزار می‌کند، گفت: در این رویداد مدیران و کارشناسان گروه انتخاب تجارب خود را با افراد مختلف در بیرون از سازمان به اشتراک می‌گذارند و مسیر و نگاه آینده‌نگر انتخاب برای همه شرکت‌کنندگان ترسیم و تبیین می‌شود.

وی اضافه کرد: گروه انتخاب دست همکاری به سوی همه افرادی که استعداد، فکر، عشق، پشتکار، آمادگی برای کار و اهدافی بزرگ برای توسعه روزافزون کشور دارند، دراز می‌کند.

گفتنی است تیم مدیریت استعداد گروه انتخاب نیز در برگزاری برنامه‌های جانبی رویداد تداکس برندینگ مشهد حضور و مشارکت داشت و با طراحی چالش Talent Matchرویکردی متفاوت برای شبکه‌سازی و ارتباط با نخبگان حاضر در این رویداد پیش گرفت، همچنین حضور کارشناسان متخصص تیم مدیریت استعداد در این رویداد منجر شد تا ضمن برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان و گفت‌وگو با آنها در راستای رویکرد و اهداف گروه انتخاب، از علاقه‌مندان به همکاری با انتخاب دعوت به عمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه