English

بزرگترین محصول حوزه بانکداری خرد با مشارکت گروه انتخاب رونمایی شد؛

تحریک تقاضای بازار با «کالانو»

اولین و بزرگترین محصول سندیکایی در حوزه بانکداری خرد به نام «کالانو» با همکاری بانک تجارت و گروه انتخاب الکترونیک به بازار عرضه شد.

تحریک تقاضای بازار با «کالانو»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه انتخاب الکترونیک ، اشخاص حقیقی از این پس می‌توانند از طریق محصول «کالانو» تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با مدت زمان تسویه ۲۴ ماهه کالای مورد نظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

محمدحسین فهیمی، مدیرعامل گروه انتخاب الکترونیک در این مراسم به سیاست‌های اقتصادی کشور برای مهار تورم و تاثیر کالانو در تحریک تقاضای بازار اشاره و تاکید کرد: کمک به هموطنان برای تامین نیازهای خود، رونق بخشی به تولید و رشد و تداوم فعالیت واحدهای تولیدی اقدامی قابل تقدیر است که بانک تجارت با کالانو در این مسیر حرکت کرده است.

هادی اخلاقی فیض، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم رونمایی از این محصول کاربردی گفت: بانک تجارت و شرکت‌های حاضر در طرح «کالانو» صرفا نگاه اقتصادی را مدنظر قرار نداده و تلاش کرده‌اند ضمن کمک به افزایش تولید کالای ایرانی، مزایای رقابتی این طرح را معطوف به مشتریان قرار دهند. همچنین پرسنل شرکت‌ها، به‌عنوان شرکای تجاری بانک نیز می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند و علاوه بر این در آینده نیز شرکت‌هایی که برند آنها از وجاهت لازم برخوردار باشد، قابلیت عضویت در کالانو و قرارگرفتن کنار این سه شرکت به‌عنوان عرضه‌کننده کالا و خدمات را خواهند داشت.

گفتنی است «کالانو» یک اعتبار خرید است که اشخاص حقیقی به پشتوانه آن می‌توانند تا سقف تعیین شده توسط بانک از فروشگاه‌های شرکت‌های طرف قرارداد این طرح کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند، این اعتبار به پشتوانه قرارداد بر پایه مرابحه و ضمانت‌نامه تعهد پرداخت و در قبال اخذ وثایق و تضامین کافی، پس از افتتاح حساب در اپلیکیشن باجت، به متقاضی اعطا می‌شود و سقف فردی این اعتبار ۱ میلیارد ریال بوده و مدت زمان تسویه آن ۲۴ ماهه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه