English

تمرکز جایزه‌اسنوا بر دانشگاه‌های مناطق کمتربرخوردار

فراخوان ثبت نام سومین دوره جایزه اسنوا از ابتدای آبان ماه آغاز شده و یکی از اهداف اصلی این دوره گسترش دانشگاه‌های مخاطب به مناطق کم‌ برخوردار است.

تمرکز جایزه‌اسنوا بر دانشگاه‌های مناطق کمتربرخوردار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه انتخاب الکترونیک، رویداد جایزه اسنوا که سالانه در چند نوبت توسط مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک برگزار می‌شود، بستری برای حمایت از پایان‌نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در محورهای هوش مصنوعی، انقلاب صنعتی چهارم، انرژی و صنعت پایدار است.

فراخوان ثبت نام سومین دوره این رویداد که از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۲آغاز شده، تا پایان این ماه ادامه دارد. اگرچه با توجه به استقبال گسترده دانشجویان و درخواست فراوان، این تاریخ تمدید خواهد شد.

به گفته مسئول شبکه نوآوری اسنواتک، اگرچه تمامی دانشجویان کشور که واجد شرایط ثبت نام باشند قابل پذیرش در رویداد هستند، نکته مهم و یکی از اهداف اصلی  از رویداد جایزه اسنوا ۳  گسترش دانشگاه‌های مخاطب به مناطق کمتر برخوردار است.

«محمدحنیف معلم»  گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید ترم ۲ خود را به اتمام رسانده و در زمان ثبت‌نام حداقل ۶ ماه تا دفاع خود زمان داشته باشند، همچنین دانشجویان مقطع دکتری باید امتحان جامع خود را داده باشند ودر صورت تصویب موضوع پایان‌نامه یا ارسال رساله دکتری، نتایج و دستاوردهای آن می‌بایست منطبق با خواسته‌ها و نیازهای علمی و پژوهشی گروه صنعتی انتخاب باشد.

وی افزود: ثبت نام در این رویداد با مراجعه به سامانه اختصاصی رویداد جایزه اسنوا به آدرس www.snowatec.com/ snowa-award صورت می‌گیرد و دانشجویان با دریافت نام ‌کاربری و رمز عبور خود قادر به بارگزاری پروپوزال‌ها در پنل اختصاصی خود هستند.

شایان ذکر است، برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی گامی است که گروه صنعتی انتخاب با هدف ترویج و توسعه همکاری صنعت با دانشگاه و بهره‌ مندی از خدمات دانشگاهیان برداشته و ماحصل دو دوره پیشین جایزه اسنوا، حمایت از ۱۳ پایان‌نامه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه