English

برگزیدگان CS۵۰xTehran جذب گروه انتخاب می‌شوند

مراسم پایانی رویداد CS50xTehran با همکاری دانشگاه هاروارد و شرکت مِتاتک گروه انتخاب روز جمعه 19 آبان 1402 برگزار می‌شود.

برگزیدگان CS50xTehran جذب گروه انتخاب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه انتخاب الکترونیک ، مدیرعامل متاتک انتخاب با اعلام این خبر گفت: از تابستان امسال، سه دوره از درس‌های دانشگاه هاروارد طی مدت حدود 14 هفته در ایران و با نام CS50xTehran برگزار شد. این مجموعه شامل سه دوره مبانی علوم کامپیوتر(CS50)، زبان برنامه نویسی پایتون (CS50P)، هوش مصنوعی(CS50AI) و رویدادهای جانبی از جمله هکاتون بود که روزهای جمعه در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده علوم و فناوری دانشگاه شریف (محل شرکت مِتاتک) ادامه یافت.

آرشام تصریح کرد: از 2 ماه پیش از شروع رویداد، برنامه‌ریزی‌های گسترده مربوط به آن انجام و به بزرگترین کمپین آموزشی ایران تبدیل شد. امروز مفتخریم تا اعلام کنیم CS50xTehran بزرگترین دوره آموزشی کشور و بزرگترین CS50 برگزار شده خارج از آمریکاست.

وی افزود: در کنار بُعد آموزشی و علمی این دوره، یکی از بخش‌های مورد توجه درباره CS50xTerhan، برگزاری یک کمپین تبلیغاتی بزرگ بود. پروموشن‌های تبلیغاتی این دوره توسط بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر دیده شد و در مجموع بیش از سی و پنج هزار نفر (35000 نفر) در این دوره آموزشی به صورت رایگان ثبت نام و شرکت کردند.

شرفایی اضافه کرد: رویدادهای جانبی این برنامه از جمله هکاتون (رویداد برنامه نویسی حضوری) نیز در هفته‌های گذشته برگزار شد و سه چالش فنی جذاب برای شرکت پیشتازان اقتصاد پویا (مِتاتک) به عنوان موضوع کدنویسی هکاتون به دانشجویان معرفی شد که نتایج آن در رویداد پایانی، امکان جذب افراد برتر را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل متاتک انتخاب با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته به منظور برگزاری هر چه بهتر این رویداد، از ادامه این همکاری برای جذب و استخدام برترین دانشجویان این دوره در گروه انتخاب خبر داد.

پوریا حداد مدیر هوش مصنوعی متاتک انتخاب و بنیانگذار CS50xTehran نیز با اشاره به همکاری تیم 85 نفره از داوطلبان در حوزه‌های اجرایی، آموزشی و مارکتینگ در این دوره گفت: با کار شبانه‌روزی مجموعه CS50xTehran و همکاری گروه انتخاب و مجموعه متاتک به عنوان دروازه ورود تکنولوژی گروه، زمینه برگزاری یک دوره با کیفیت و در استاندارد جهانی فراهم شد.

لازم به ذکر است نمایشگاه کار و رویداد پایانی این دوره در روز جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ و در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده علوم و فناوری شریف ساعت ۱۴ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه