English

با همت هلدینگ لجستیک گروه انتخاب انجام شد:

دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ مقیاس هوشمند

مدیر عامل هلدینگ دکا­لجستیک از دریافت پروانه فعالیت بزرگ‌مقیاس هوشمند حمل‌و‌نقل کشوری توسط برند تجاری دکاتَرابر از سازمان راهداری کشور خبر داد.

دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ مقیاس هوشمند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه انتخاب الکترونیک ، هومن پشنگیان افزود: به منظور افزایش بهره‌وری و تسریع در چرخه حمل کالا و هوشمندسازی این فرآیند، تاکنون مجوز فعالیت ۱۱ شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند در بخش حمل ونقل جاده‌ای کشور صادر شده است.

وی افزود: از مهم ترین مزایای شرکت بزرگ مقیاس هوشمند می­توان به بهره بردن از تکنولوژی جدید و سیستم هوشمند، یکپارچه سازی ارگان‌­ها، شبکه‌­ها و وسایل‌­نقلیه، بالابردن سطح ظرفیت ناوگان از طریق جلوگیری از ترددهای بیش­از حد و اضافی کامیون­‌ها، استفاده حداکثری از پتانسیل بازارگاه­‌های الکترونیکی واینترنتی بار درتمام کشور، استفاده حداکثری از ناوگان مختلف برای حمل و نقل انواع کالا، به حداقل رساندن تراکم و مدیریت بهتر ترافیک، پشتیبانی از وسائل نقلیه امدادی و کنترل حمل و نقل سبک و سنگین اشاره کرد.

مدیر عامل هلدینگ دکا­لجستیک تصریح کرد: شرکت‌­های بزرگ مقیاس هوشمند با هدف حمل و نقل جاده­ای کالا با استفاده از سیستم‌­های هوشمند برای ارتقا و بهره­‌وری ناوگان حمل و نقل تشکیل شده‌اند و پل ارتباطی بین شرکت‌­های حمل و نقل و صاحبان کالا هستند.

به گفته وی، برند تجاری دکا­ترابر با پشتوانه هلدینگ دکا­لجستیک گروه انتخاب و با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه خرید کامیون‌های ملکی موفق به اخذ این پروانه شده و با فعالیت خود مشکلات عدیده حمل و‌نقل تخصصی محصولات لوازم خانگی را مدیریت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه