English

در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران؛

بازدید مسئولین ، دست اندرکاران و بازرگانان صنعت کشور از غرفه ذوب آهن اصفهان

غرفه ذوب‌آهن اصفهان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران پذیرای متخصصان ، مسئولان و تجار صنایع فولادی و ساختمانی کشور و فعالان حوزه صادرات است. مصطفی سوری معاون اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی ،مجید ضیایی مدیرعامل مس شهید باهنر کرمان ، گیلان سعید رئیس اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق ، رمضان کریتی ثانی مدیرعامل و نایب‌رئیس شرکت زغال‌سنگ پروده طبس و تعدادی از دیگر دست‌اندرکاران و فعالان حوزه صادرات از این غرفه بازدید کردند.

بازدید مسئولین ، دست اندرکاران و بازرگانان صنعت کشور از غرفه ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی  ذوب آهن اصفهان ،مجید ضیایی مدیرعامل مس شهید باهنر کرمان که جزو شرکت‌های نمونه صادراتی کشور است در بازدید از غرفه ذوب‌آهن و در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ذوب ۲۴ گفت: این شرکت و ذوب‌آهن اصفهان در  مجموعه هلدینگ صدر تأمین تعاملات خوبی دارند و درزمینه های خاص نیز می توانند به همدیگر کمک کنند.

وی با اشاره به توانمندی‌های این دو مجموعه در ساخت قطعات و بومی سازی یادآور شد: در بازدید از این شرکت در سال قبل آمادگی خود برای خرید بعضی از محصولات ذوب آهن اصفهان و ساخت و تحویل قالب های مسی مورد نیاز آن را اعلام کردیم .ضیایی تاکید کرد که گسترش صادرات شرکت ها موفقیت و تعالی آن ها را به دنبال دارد.

رمضان کریتی ثانی مدیر عامل و نایب رییس شرکت زغال سنگ پروده طبس نیز در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان با مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کرد . طرفین در این دیدار بر توسعه همکاری ها و تعاملات تاکید کردند.

شایان‌ذکر است در روز اول این نمایشگاه مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان بعد از شرکت در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران که با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، از غرفه‌های نمایشگاه بازدید نمود و در غرفه ذوب‌آهن اصفهان حاضر و به گفتگو با بازدیدکنندگان و خبرنگاران پرداخت .

گفتنی است پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از ۱۷ لغایت ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است. بازدیدکنندگان می‌توانند از توانمندی‌های صادراتی ذوب‌آهن اصفهان در غرفه ۶۵ سالن ۳۸B  این نمایشگاه دیدن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه