English

افتتاح کارگاه و آزمایشگاه جنبی نیروگاه حرارتی در ذوب‌آهن اصفهان

آیین افتتاح کارگاه و آزمایشگاه برق نیروگاه حرارتی در ذوب‌آهن اصفهان چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با هفته کاروکارگر با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور ، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ، آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

افتتاح کارگاه و آزمایشگاه جنبی نیروگاه حرارتی در ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، سرتیپ پاسدار سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور در این آیین با اشاره به اینکه با همت و تلاش کارکنان ذوب‌آهن اصفهان بهار تولید در این شرکت رقم خورد ، گفت : این موفقیت کارکنان ذوب‌آهن یک مجاهدت است زیرا توانستند با بومی سازی تجهیزات این نیروگاه اقدام مهمی در جهت خودکفایی صنعت بردارند .

وی خاطر نشان ساخت : با نگاه به توانایی داخلی و خود باوری می توان اقدامات بزرگی انجام داد و این کار اجر بزرگی دارد زیرا چرخه صنعت کامل می شود .

مدیرعامل شرکت در این آیین گفت :در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است ، کارکنان شرکت عزم خود را برای تولید بیشتر جزم کرده اند

وی افزود : در این کارگاه و آزمایشگاه، اقدامات بسیار مهمی انجام شده تا تجهیزات بومی سازی و بازسازی شوند و در مجموع ، ذوب‌آهن اصفهان بتواند در تامین برق بیش از گذشته خودکفا گردد . کوهی افزود : مدیریت جهادی در ذوب‌آهن اصفهان جاری شده و نتایج آن در قالب رشد کمی و کیفی تولید و توسعه ساخت داخل نمایان خواهد شد.

محمدرضا امین صبوری مدیر تولید و توزیع برق شرکت با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۵ درصد نیاز برق داخلی را تولید می کنیم گفت : با توجه به محدودیت های گاز و آب تنها ۲۵ درصد از نیاز برق شرکت را از شبکه سراسری تامین می کنیم، به همین منظور افتتاح این کارگاه و آزمایشگاه در دستور کار قرار گرفت تا از شبکه برق سراسری بی نیاز شویم.

وی یاد آور شد: نیروگاه ۱۱۰ مگاواتی توازن (هاربین) توسط پیمانکاران چینی ساخته شد ولی هیچ قطعه رزرو و نقشه ای به ذوب‌آهن تحویل نشد . با توجه به اینکه هزینه تعمیرات درایوها ، والوها و کلیدهای فشار ضعیف بسیار زیاد بود به همین منظور تلاشگران شرکت با مهندسی معکوس و راه اندازی آزمایشگاه توانستند سیمیلاتورها و والوهای نیروگاه در تیپ های مختلف را رفع عیب کنند و درایوهای برج های خنک کننده را دوباره وارد مدار تولید نمایند .

مدیر تولید و توزیع برق گفت: کارگاه و آزمایشگاه برق این مرکز توانایی تعمیرات تجهیزات سایر بخش‌های این مدیریت را دارد و حتی می‌تواند تعمیرات سایر شرکت‌ها را انجام دهد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه