English

برگزاری جشن با شکوه نیمه شعبان در ذوب‌آهن اصفهان

به مناسبت نیمه شعبان، میلاد با سعادت امام زمان (عج) با حضور معاونین، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان ۱۶ اسفندماه، جشن با شکوهی در تالار آهن این شرکت برگزار شد.

برگزاری جشن با شکوه نیمه شعبان در ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، آیت‌ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان در این آیین جشن با بیان این که حضرت ولی عصر(عج)، مهدی همه امت ها است، گفت: پیامبران الهی در پیاده سازی و اجرا رسالت خود به حضرت مهدی(عج) متوسل می شدند و وعده ظهور ایشان را می‌دادند.

وی افزود: نیمه شعبان، روز مستضعفان است یعنی افرادی که توسط ایادی قدرت ضعیف شدند طبق وعده الهی وارثان دنیا خواهند بود.

مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان گفت: مصلحان جهان به این نتیجه رسیدند که تمدن در عصر مهدی(عج) خواهد بود و ایشان وعده خدا به امت ها هستند.

آیت ا... رهبر تاکید کرد: حضرت حجت در تمام مراحل زندگی افراد از آن ها حمایت های دلسوزانه ای دارند و این حمایت ها باعث استمرار و دوام اسلام و تشیع می شود و داد و عدل آن حضرت فراگیر و جهان شمول است.

وی افزود:  افراد متعهد از ارکان اصلی در نظام حاکمیت عدل مهدوی هستند و لازم است با مراقبت و تزکیه نفس، خود را در زمره این افراد قرار گیریم.

آیت ا... رهبر تصریح کرد: اگرچه مردم با چشم ظاهری امام زمان(عج) را نمی‌بینند اما خدا این شایستگی را به شیعیان آن حضرت عنایت کرده تا با چشم دل و باطنی با حجت خدا ارتباط برقرار کنند.

مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان گفت: آن حضرت از مشکلات و سختی‌های ما غافل نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی