English

با سرمایه گذاری و بازسازی خطوط تولید صورت می گیرد:

بهبود کیفیت تولیدات سایپاآذربایجان

مدیرعامل سایپا آذربایجان همزمان با آغاز گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروری شکوهمند انقلاب اسلامی از سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریالی برای بازسازی و نوسازی ماشین آلات این شرکت خبر داد.

بهبود کیفیت تولیدات سایپاآذربایجان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایپا، روح الله زینالی با بیان این مطلب افزود: در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید و با پیگیری های انجام شده، مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شرکت سایپا آذربایجان دریافت شد.

او افزود: در سال های گذشته در شرکت سایپاآذربایجان بازسازی و نوسازی ماشین آلات صورت نگرفته است که در این راستا با حمایت های مدیرعامل گروه، بازسازی و نوسازی خطوط تولید این شرکت در جریان است و با سرمایه گذاری مناسب در بخش تولید می توان شاهد بهبود روند کیفیت محصولات بود.

عضو هیات مدیره سایپاآذربایجان تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم و حمایت های هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در  خصوص نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات، مجوزهای لازم از وزارت صمت جهت سرمایه گذاری و نوسازی در شرکت سایپاآذربایجان صورت پذیرفته است.

زینالی افزود: قوای محرکه قلب تپنده خودرو است و با نوسازی این بخش به زودی شاهد تحول در کیفیت قوای محرکه در این شرکت خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه