English

درخشش گروه فولاد مبارکه در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال

گروه فولاد مبارکه متشکل از شرکتهای فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان و فولاد سنگان در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، نشانهای عالی این اجلاس را درو کردند.

درخشش گروه فولاد مبارکه در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال

به گزارش خبرگزاری موج، کمیتۀ ارزیابی این اجلاس سراسری، با اهدای نشان عالی مدیر  سال 1399 از عملکرد مدیریتی حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان تقدیر کرد. 

 در حاشیۀ برگزاری این  اجلاس که با حضور خداداد غریب‌پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو و معاون وزیر صمت، دکتر کلانتری معاون رئیس‌جمهوری، دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، فرماندار تهران و تنی چند از مسئولین کشوری در مرکز همایش‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، سید مهدی نقوی، معاون تکنولوژی فولاد مبارکه، که به نیابت از مهندس حمیدرضا عظیمیان در  آن حضور یافته بود، اظهار کرد: فولاد مبارکه مفتخر است که امسال نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود مدیریت و مدل‌های مدیریتی این مجموعه که دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و همچنین توان فکری موجود در بدنۀ سازمان، مدیریت ارشد، معاونین و مدیران فولاد مبارکه، کسب چنین افتخاری دور از انتظار نیست.

نقوی با تأکید بر اینکه بحث مدیریتی و جایگاه آن بالطبع در خلق ارزش تأثیرگذار است، ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه به سیستم مدیریت مشارکتی و مدیریت همه‌جانبه مجهز است و توانسته تمامی مشکلات خود را مدیریت و راهبری کند؛ به‌طوری‌که همراهی تمامی بدنۀ سازمان در فرایند تصمیم‌سازی، فضای مناسبی برای مدیریت ارشد سازمان ایجاد کرده تا بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند.

وی افزود: در سیستم مدیریت فولاد مبارکه تدوین برنامه‌های استراتژیک همواره با حضور مقام ارشد سازمان انجام شده است. در سال گذشته نیز در یک ماراتن دوروزه با حضور مدیرعامل و تمام مدیران شرکت استراتژی‌های سال جاری در فولاد مبارکه تدوین شد.

به گفتۀ نقوی، در واقع مدیریت شرکت شخصا در فرایند تصمیم‌گیری و تدوین استراتژی فولاد مبارکه شرکت داشت و در سال ۹۹ مأموریت و چشم‌انداز فولاد مبارکه بازنگری و با مفاهیم جدید نوشته شد.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه فرایند مدیریت فولاد مبارکه همواره پویا بوده است ادامه داد: این شرکت در حال احداث رصدخانۀ استراتژیک و مدیریت است تا بتواند محیط خارج از مجموعه را نظام‌مند رصد کند. ضمن اینکه شرکت مفهوم طرح دیجیتال و جمع‌آوری اطلاعات برای تصمیم‌گیری صحیح توسط مدیریت ارشد سازمان را برنامه‌ریزی کرده و اعتقاد دارد در سال‌های آینده با کیفیتی بهتر فرایند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و راهبری شرکت را ادامه خواهد داد.

پیاده‌سازی و اجرای نظام‌های تحولی و مدیریتی در فولاد هرمزگان از اولویت‌های اصلی

رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان نیز در حاشیۀ برگزاری این اجلاس گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین اصولی که می‌تواند سازمان‌ها را به سمت تحقق اهداف و برنامه‌های خود سوق دهد، نظام‌مند کردن ساختارها و فرایندهاست.

صفریان افزود: پیاده‌سازی و اجرای نظام‌های تحولی و مدیریتی ازجمله نظام مدیریت استراتژیک، انواع استانداردهای سیستم‌های مدیریت و نظام‌های مشارکتی کمک می‌کند سازمان در شرایط گوناگون، فارغ از هرگونه تغییرات درونی و تحولات محیطی، همواره در مسیر تعریف‌شده حرکت کند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به نقش مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پیاده‌سازی استانداردهای مدیریتی در این شرکت گفت: شرکت فولاد هرمزگان توانسته است با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد و با برنامه‌ریزی مناسب از حدود سه سال پیش تاکنون، به دستاوردها و موفقیت‌های مهمی دست پیدا کند و این امر مرهون مشارکت، همراهی و همدلی کارکنان سخت‌کوش شرکت فولاد هرمزگان و رهبری مدیریت ارشد سازمان بوده است.

صفریان خاطرنشان کرد: در این خصوص مشخصا می‌توان به اجرای نظام مدیریت استراتژیک اشاره کرد که هرساله طی فرایند مشخصی و با مشارکت تیم رهبری سازمان و کارشناسان خبره تدوین و بازنگری می‌شود و براساس آن جهت‌گیری‌ها، اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت پس از انجام بررسی‌ها و تحلیل‌های مختلف تعیین می‌گردد. همچنین استقرار استانداردهای مدیریتی گام مؤثر دیگری است که در یکپارچه‌سازی ساختارها و نظام‌های شرکت همواره در اولویت بوده است.

دریافت تندیس و عنوان «مدیر سال» مرهون تلاش همۀ کارکنان فولاد سنگان

در حاشیۀ این مراسم که بعد از ظهر روز سه‌شنبه 22 مهرماه 1399 برگزار شد، علی امرایی مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان هم گفت: تلاش همۀ کارکنان در شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا به کسب این موفقیت انجامید که از همۀ این عزیزان قدردانی می‌کنم.

گفتنی است پنجمین دورۀ اجلاس نشان عالی مدیر سال با همکاری دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز و مؤسسات علمی و تحقیقاتی کشور با هدف آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته‌های علمی مدیریتی، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی کشور برگزار شد. نشان عالی مدیر سال به مدیرانی اهدا می‌شود که در زمینۀ پایداری کسب‌وکار، خلاقیت، نوآوری و اشتغال‌زایی به‌ویژه در شرایط تحریم موفق بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی