English

اختتامیه اولین دوره مسابقه مهارت جوشکاری برگزار شد

اختتامیه اولین دوره مسابقه مهارت جوشکاری در ذوب آهن اصفهان، 6 مهرماه در دفتر مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت برگزار شد و نفرات برگزیده و برندگان این مسابقه، هدایای خود را دریافت کردند.

اختتامیه اولین دوره مسابقه مهارت جوشکاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام امینی، مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی در این جلسه با تشریح  اهداف اولین دوره مسابقه مهارت جوشکاری در سطح شرکت که با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزارشد، گفت: این مسابقه با توجه به نقش اساسی و کاربردی تخصص و مهارت جوشکاری در صنعت و جایگاه ویژه آن در ذوب آهن اصفهان ، با مساعدت مدیر عامل شرکت و با هدف حفظ دانش موجود، شناسایی جوشکاران موفق و برتر شرکت، تقویت آموزشی و بهره برداری  از توان بالقوه فنی آن ها در آموزش و به روز رسانی مهارت و توان دیگر جوشکاران برگزارشد.

وی با بیان این که در این دوره  32 نفر از همکاران جوشکار مشارکت داشتند، افزود: آزمون تئوری این مسابقه در روز 24 وآزمون عملی آن در روز 25 تیر ماه سال جاری  برگزار شد و سرانجام با داوری  اساتید سازمان فنی حرفه ای استان اصفهان 3 نفر از همکاران به شرح زیر برگزیده و معرفی شدند: نفر اول، مهدی گرجی شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق ، نفر دوم محمد رضا گرجی شاغل در مدیریت آبرسانی و نفر سوم خلیل سلیمیان شاغل در فولادسازی.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت با از معاونت بهره برداری و دیگر مدیریت ها در برگزاری مسابقه مذکور و استقبال همکاران و مشارکت آن ها ، از نفرات برگزیده درخواست نمود که به عنوان سفیران آموزش شرکت در انتقال مهارت خود به دیگر کارکنان، شرکت کرده  و پاسخگوی نیاز های فنی کارخانه باشند.

 وی تصریح کرد: این مسابقات در سایر رشته های فنی و شغلی دیگر نیز برگزار خواهد شد و انتظار می رود که همکاران با استقبال بیشتری در آن شرکت کنند. در جلسه اختتامیه مذکور 3 نفر برگزیده این مسابقه ضمن تشکر از برگزارکنندگان مسابقه و طرح مسایل شغل جوشکاری  در ذوب آهن و همچنین  بیان خواسته های شان  آمادگی خود را برای انجام بهتر وظایف محوله اعلام کردند. در پایان لوح تقدیر و جوایز نقدی نفرات برتر به آن ها اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه