English

بازدید نمایندۀ مردم شهرستان بروجن در مجلس از شرکت ورق خودرو

همزمان با نخستین روز از هفتــه صنعت و معدن، حـجت الاسـلام و المسلمـین دکتر جعفری، نمایندۀ مردم شریف شهرستان بروجن، از خطوط تولید و پشتیبانی شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

بازدید نمایندۀ مردم شهرستان بروجن در مجلس از شرکت ورق خودرو

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با نخستین روز از هفتــه صنعت و معدن، حـجت الاسـلام و المسلمـین دکتر جعفری، نمایندۀ مردم شریف شهرستان بروجن، از خطوط تولید و پشتیبانی شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

در این بازدید، اصغر اسماعیلی مدیرعامل شرکت ضمن خیرمقدم به میهمانان در خصوص فعالیتهای کاری، مأموریت و چشمانداز شرکت در شرایط خاص کنونی، میزان و تنوع تولید، تأمین بازارهای داخلی و صادرات، تعهدات مرتبط با خودروسازان داخلی و سهم شرکت در قطع وابستگی صنایع خودروسازی و لوازمخانگی به خارج از کشور مطالبی ارائه کرد. وی اظهار امیدواری کرد با برنامهریزیهای صورتگرفته، توسعههای زیر سقف شرکت در سال جهش تولید اجرا و شرایط تأمین حداکثری نیازهای خودروسازان به ورق رویه و همچنین زمینۀ خودکفایی در صنعت خودروسازی کشور فراهم گردد. در ادامۀ این بازدید دکتر جعفری ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و دیدار با مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت دستگاههای اجرایی با بخش تولید و صنعت و اصلاح قوانین و آئیننامههای مربوطه، شاهد رفع موانع تولید، توسعۀ فناوری و استفادۀ حداکثری از تواناییها و ظرفیتهای موجود در کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه