English

رئیس مرکز اصناف وزارت صمت:

باید با الزام نکات بهداشتی فردی از این برهه حساس عبور کنیم

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور گفت: با نگاه معیشت در کنار سلامت، باید با الزام نکات بهداشتی فردی از این برهه حساس نیز عبور کنیم.

باید با الزام نکات بهداشتی فردی از این برهه حساس عبور کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمشید گلپور در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به گرامیداشت سالروز ملی اصناف، از نقش و حضور همیشگی جامعه صنفی ایران در صحنه‌های مهم قبل و بعد از انقلاب در همراهی با روحانیت، به نیکی یاد کرد و افزود: جامعه اصناف در برهه‌های مهم انقلاب، جبهه، زلزله، سیل و بحران اخیر کرونا نقش مهمی ایفا کردند.

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی اصناف، از اهمیت اقتصاد خانواده و معیشت به عنوان یک امر مهم حیاتی نام برد و گفت: متأسفانه زمان پایان کرونا نامشخص است و نمی‌ توان کسب و کار مردم را تعطیل کرد و از این رو با نگاه معیشت در کنار سلامت، باید با الزام نکات بهداشتی فردی از این برهه حساس نیز عبور کنیم.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با اشاره به مشکلات واحدهای صنفی در بحران کرونا، افزود: مشاغل خرد در توسعه اقتصاد شهری و اشتغال نقش بسزایی دارند و وظیفه دولت کمک و تسهیل در خدمات رسانی به این جامعه بزرگ بخش خصوصی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه