English

سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین:

فعالیت صدرفردا، اولین شتاب ‌دهنده معدن تیرماه آغاز می ‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: نخستین شتاب‌دهنده حوزه معدن و صنایع معدنی تیر ماه با عنوان صدرفردا فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

فعالیت صدرفردا، اولین شتاب ‌دهنده معدن تیرماه آغاز می ‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین گفت: صدرتامین با درک تغییر پاردایمهای جهانی نگرشی جدیدی به معدن و صنایع معدنی دارد و از این رو نخستین شتاب‌دهنده حوزه معدن و صنایع معدنی تیر ماه با عنوان صدرفردا فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

وی گفت: رسالت این شتاب‌دهنده حمایت از استارتاپها و ایدههای نو در بخش معدن و صنایع معدنی است. صدر تامین نگاه ویژهای به هوشمندسازی معادن، معدنکاری نوین، توجه به عناصر استراتژیک ملی و … دارد و دیگر شرکت ها نیز در این مسیر اقدامات لازم و همکاری قابل توجهی خواهد داشت.

سلیمانی حرکت به روز در مسیر توسعه و پیشرفت را کلید بقا در صنعت برشمرد و گفت: در دنیای امروز، رابطهای مستقیم بین توسعه تکنولوژی و پیشرفت در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هر کشور برقرار است. به طوری که می توان گفت تکنولوژی عامل اساسی برای ایجاد ثروت، دانایی و توانایی کشورها بوده و ابزاری قدرتمند در توسعه ملی به شمار می آید.

وی ادامه داد: تکنولوژی طبق تعریف اسکاپ، چهار رکن اساسی دارد: انسان، ماشین، سازمان و اطلاعات که تعامل اینها با یکدیگر موجب رشد و توسعه اقتصادی می شوند. از میان چهار رکن تکنولوژی، انسان نقش محوری و بنیادی دارد. استفاده از بهترین و مدرن ترین ماشین آلات بدون نیروی انسانی متخصص و ماهر ممکن نیست. اینجاست که اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه بیش از پیش روشن می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا چندین قرارداد و تفاهمنامه میان صدرتامین، شرکتهای تابعه با دانشگاههای مطرح کشور نظیر دانشگاه تهران، شهید بهشتی، آزاد اسلامی و …. در حوزه آموزش پرسنل، عارضهیابی، حمایت از استارتاپها و… منعقد شده است و همه شرکت های هلدینگ از باید تلاش کنند که در این زمینه پیشگام باشند.

بهره‌برداری پروژه‌های صدرتامین تا پایان ۹۹

بنا به گفته سلیمانی، هلدینگ صدرتامین و شرکت های تابعه تمام تلاش خود را در سال جهش تولید به کار خواهند گرفت که اکثر پروژه های سرمایه گذاری هلدینگ و شرکت های تابعه را تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسند تا به توان از این محل به ایجاد اشتغال برای جوانان و هم به تولید ثروت برای سهامداران و ذینفعان پرداخت.

وی ادامه داد: صدر تامین براساس سیاست های دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اقدام به تدوین برنامه های راهبردی و استراتژی های متناسب برای عملیاتی کردن آنها نموده و شرکت های تابعه در این راستا اقدامات لازم را در دستور کار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی