English

نشست مشترک مدیران خرید شرکت های فولادی در ذوب آهن اصفهان

جلسه تعاملی با حضور مدیران حوزه خرید ذوب آهن اصفهان و تعدادی از مدیران خرید شرکت های فولاد مبارکه ، فولاد خراسان ، فولاد خوزستان و فولاد هرمزگا 11 دی ماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

نشست مشترک مدیران خرید شرکت های فولادی در ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه تعاملی با حضور مدیران حوزه خرید ذوب آهن اصفهان و تعدادی از مدیران خرید شرکت های فولاد مبارکه ، فولاد خراسان ، فولاد خوزستان و فولاد هرمزگان به منظور هم افزایی و هم اندیشی در خصوص تامین مواد اولیه و قطعات و تجهیزات مورد نیاز پنج شرکت بزرگ فولادی کشور 11 دی ماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

جعفری مدیر خرید خارجی شرکت با اشاره به تشکیل اولین جلسه تعاملی در شرکت فولاد مبارکه گفت : پیرو جلسه اول و مباحث مطرح شده در آن جلسه درخصوص چالش های موجود در زنجیره تامین شرکت های فولادی ، ضرورت هم اندیشی و یکپارچگی در تصمیم گیری خرید مواد مورد نیاز شرکت های بزرگ فولادی کشور و ادامه تشکیل اینگونه جلسات اجتناب ناپذیر است .

وی افزود: در این جلسات با بحثهای صورت گرفته درخصوص مشکلات و چالش های موجود و با استفاده از نظرات  و راهکارهای عملیاتی شرکت های فولادی می توان در انعقاد قراردادهای خرید مواد اولیه از جمله کنسانتره ، سنگ آهن ، فروآلیاژ و ... به گونه ای عمل کرد که تامین مواد اولیه را با بهترین و مناسب ترین کیفیت انجام داد.

مدیر خرید خارجی شرکت، تصریح کرد:  در برخی موارد ضروریست تا موضوعات شفاف به اطلاع سازمان های مربوطه و بالادستی جهت اتخاذ تصمیم مناسب رسانده شود که مقرر شد گزارشات مشترک پنج شرکت فولادی کشور درخصوص  تامین فرومنگنز ، فروسیلیس و بقیه مواد مورد نیاز به سازمان های ایمیدرو و ... ارسال شده و به طور مشترک پیگیری لازم صورت گیرد. قطعاً هم صدایی و اتفاق نظر بین این شرکت ها در خصوص موارد ذکر شده ، پیگیری و یافتن راه حل عملیاتی برای برون رفت از مشکلات تامین را تسهیل می نماید.

دکتر جعفری ، گفت : همچنین درخصوص موانع داخلی و قوانین موجود در رابطه با واردات مواد و قطعات وارداتی که در شرایط کنونی با تحریم های استکبار جهانی علیه کشور عزیزمان به حداکثر رسیده و در پروسه خرید خارجی محدودیت های جدی ایجاد کرده، مقرر گردید مشکلات ذکر شده از جمله درخصوص ثبت سفارش، مدارک و مستندات مورد نیاز و ...  شناسایی و گزارش کامل به مراجع ذی ربط جهت تسهیل این امور ارسال گردد .

شایان ذکر است: مدیران خرید شرکت های فولاد شرکت کننده در این جلسه با بیان دیدگاه های خود ، ایجاد روابط صمیمانه  و از طرفی کارشناسی بین شرکت ها، صداقت در اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات خرید ، هم صدایی و اتفاق نظر در مواجه با چالش ها و تصمیات سازمان های مربوطه ، تهیه قراردادهای یکسان برای خریدهای مشترک و ..  را ضرورتی برای یافتن بهترین راهکار عملیاتی جهت حل مشکلات زنجیره تامین برشمردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه