English

استمرار موفقیت های آزمایشگاه خواص مکانیکی در آزمون مهارت

بنا بر گزارش 38E36PO مرکز فنون آزمایشگاهی خاورمیانه به عنوان مرجع برگزاری آزمون مهارت در سطح کشور، آزمایشگاه خواص مکانیکی مدیریت آزمایشگاه مرکزی حائز رتبه برتر (The Best ) از لحاظ دقت و صحت نتایج در آزمون کشش مواد فلزی در بین 15 آزمایشگاه معتبر در سطح ملی گردیده است.

استمرار موفقیت های آزمایشگاه خواص مکانیکی در آزمون مهارت

به گزارش خبرگزاری موج، محمود پوری شعبان مدیر آزمایشگاه مرکزی در این خصوص گفت : آزمون مهارت معادل عبارت Proficiency Testing یا به اختصار PT بوده و از مهمترین ابزارهای کنترل خطا و نظارت بر کیفیت نتایج آزمایشگاه به شمار می رود و مطابق استاندارد ISO/IEC 17025 شرکت در این آزمون ها و مقایسات بین آزمایشگاهی برای آزمایشگاه ها الزامی است.

مهندس پوری شعبان تصریح کرد : مهمترین اهداف آزمایشگاه ها از شرکت در آزمون مهارت را می توان مقایسه عملکرد خود با آزمایشگاه های فعال و معتبر در زمینه مشابه، اطلاع آزمایشگاه از جزئیات عملکرد خود، تأمین الزامات استاندارد ISO/IEC 17025 ، ردیابی و پایش عملکرد آزمایشگاه در طول زمان و اطلاع از تغییرات جزئی تجهیزات، یافتن خطای سیستماتیک و تصادفی و بهبود مستمر، پایش میزان دقت اپراتورها و کارشناسان و کشف نقاط ضعف و انجام آموزشهای مورد نیاز و در نهایت ایجاد اطمینان خاطر مدیریت عالی، مراجع و مشتریان نسبت به کیفیت و عملکرد آزمایشگاه برشمرد. شایان ذکر است آزمایشگاه خواص مکانیکی مدیریت آزمایشگاه مرکزی با دارا بودن تجهیزات بروز و پیشرفته از برترین برندهای بین المللی و نیز دانش فنی مناسب با تسلط بر آخرین ویرایش استانداردهای آزمون، سالیان متوالی است که در زمینه آزمونهای مهارت و مقایسات بین آزمایشگاهی همواره نتایج موفقت آمیزی کسب نموده است.

مدیر آزمایشگاه مرکزی این موفقیت را ثمره حمایت های معاونت توسعه و برنامه ریزی دانسته و از تلاش های کلیه همکاران به ویژه پرسنل آزمایشگاه خواص مکانیکی قدردانی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه