English

ادامه روند روبه‌ رشد کیفیت محصولات فولاد مبارکه

مدیر متالورژی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه، از ادامۀ روند روبه‌رشـــد کیفیت محصولات فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

ادامه روند روبه‌ رشد کیفیت محصولات فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج، سعید نقیه، مدیر متالورژی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه، از ادامۀ روند روبه‌رشـــد کیفیت محصولات فولاد مبارکه اصفهان خبر داد و گفت: با تعریف اقدامات اصلاحی و اجرای آن با همکاری نواحی تولیدی، روند کیفیت محصولات شرکت در شش‌ماهۀ اول سال 1398 در شاخص‌های اساسی بهبود قابل‌توجهی داشته است.

وی در این خصوص اظهار داشت: رسالت واحدهای کنترل کیفی، آزمایشگاه‌ها و پشتیبانی فنی مشتریان در فرایند مدیریت کیفیت شرکت فولاد مبارکه، حصول اطمینان از انطباق مشخصات فنی مواد اولیۀ ورودی، محصولات تولیدی در خطوط مختلف تولید و محصولات نهایی نواحی با دستورالعمل‌های مربوطه، استانداردهای ملی و بین‌المللی با توجه به درخواست و حساسیت‌های مشتریان است.

مدیر متالورژی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر این‌که کنترل و پایش محصول در راستـــــای ارتقــــای کیفیـــــت محصــــولات، رضایت‌مندی مشتریان و حفظ اعتبار و منافع شرکت فولاد مبارکه، با تلاش کارکنان شرکت فولاد مبارکه تأمین می‌گردد، اظهار داشت: کیفیت را فرایندهای تولید می‌سازند، ولی کنترل و پایش و طبقه‌بندی عیوب و ارزیابی انطباق به عهدۀ واحدهای یادشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که کیفیت در فولاد مبارکه چه جایگاهی دارد افزود: کیفیت در شرکت فولاد مبارکه از ورود مواد اولیه و مصرفی شامل سنگ‌آهن، گندله، آهن اسفنجی، آهک، انواع نسوز، انواع فروآلیاژها، انواع روانکارها و... شروع و تا فرایند ذوب و ریخته‌گری و همچنین تولید محصولات نهایی ورق گرم، ورق سرد و محصولات پوشش‌دار ادامه می‌یابد.

او در خصوص فرایند نمونه‌برداری‌ها اذعان کرد: این فرایند با انجام 500 هزار نمونه‌برداری، یک‌میلیـــــــون تســـــت و انجـــــام صددرصــــد بازرسی‌های کیفی انجام می‌گیرد و با رسیدگی به ادعای مشتریان تا محل کارخانۀ مشتری ادامه می‌یابد.

سعید نقیه با اشاره به اهمیت تولید محصولات کیفی و با ارزش افزودۀ بالا گفت: از شاخص‌ترین محصولات ویژه که در شش‌ماهۀ اول 1398 در شرکت فولاد مبارکه تولید شده است می‌توان به ورق‌های مورداستفاده در صنایع نفت و گاز و خودروسازی و همچنین ورق‌های ضدخوردگی اشاره کرد که با همت و تلاش همۀ واحدهای مربوطه انجام شده است.

وی با بیان این‌که در همۀ نواحی شرکت رشد فزایندۀ کیفیت را شاهد بوده‌ایم گفت: به‌عنوان مثال بازده کیفی محصول در مجتمع فولاد سبا در سال 1396 به میزان 93.01 درصد، در سال گذشته به میزان 93.91 و در شش‌ماهۀ نخست سال 1398 به میزان 95.67 درصد افزایش یافته است.

مدیر متالورژی و کنترل کیفیت شرکت فولاد در پایان با تأکید بر این‌که کلیۀ تست‌ها و بازرسی‌های کیفی بر روی محصولات جدید انجام شده و تأیید شرکت‌های نفت و خودروسازی نیز کسب گردیده است، در همین راستا از تمامی کارکنان که کیفیت را با جدیت فزاینده در دستور کار خود قرار داده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه