English

نمایشگاه شهربازی‌ها با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی

نهمین نمایشگاه صنعت تفریحات و شهربازی‌ها با حضور 110 شرکت داخلی و خارجی مهمترین دستاوردهای این بخش را ارائه می کنند.

نمایشگاه شهربازی‌ها با حضور 110 شرکت داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری موج، نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها « امتک » از ۵ تا ۸ آذر با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگان برخی شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد.

درحال‌حاضر مشارکت‌کنندگان این رویداد در قالب تولیدکنندگان، توسعه دهندگان، توزیع کنندگان و صادرکنندگان محصولات مرتبط با پارک‌های آبی، شهربازی ها و کلیه زیرمجموعه های مرتبط با صنعت تفریحات سالن های تحت پوشش این رویداد را به طور کامل در اختیار گرفته اند. 

براساس گزارش ها،  ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از چند شرکت‌ معتبر خارجی در رویداد سال ۹۸ حضور و مشارکت خواهند داشت. حضور این تعداد مشارکت‌کننده رشد حدود ۶۰ درصدری نسبت به دوره‌های گذشته را نشان می‌دهد. این در حالی است که پیش بینی می شود چندین هیات تخصصی تجاری از کشورهای چین، لبنان، افغانستان، ترکیه و احتمالا عراق از بخش های مختلف نمایشگاه امتک بازدید داشته باشند. 

امسال به روال دوره‌های گذشته، چندین کارگاه و نشست تخصصی نیز برگزار خواهد شد. برگزاری نشست توجیهی برای سازندگان و توسعه‌دهندگان دستگاه‌های بازی پیرامون حضور در نمایشگاه صنعت تفریحات عراق ازجمله این موارد است. همچنین برپایی یک یا چند سمینار در حوزه استانداردسازی و رعایت اصول بین‌المللی در صنعت تفریحات را نیز در دستور کار قرار دارد.  رونمایی از چند محصول جدید نیز در فهرست برنامه های اصلی گنجانده شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه