English

گروه فولاد مبارکه در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

مدیران و کارکنان گروه فولاد مبارکـــــه هم‌زمــــان با تاســـــوعا و عاشورای حسینی، هم‌نوا با سایر آحاد مردم ولایت‌مـــدار کشــــور در غم شهـــادت جانسوز امــــام سوم شیعیان و 72 تن از یـــاران باوفای ایشان رخت عـــزا بر تــن کــردند و اشک ماتم ریختند.

گروه فولاد مبارکه در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

به گزارش خبرگزاری موج، روز یکشنبه هشتم محــــرم، طی آییـــنی باشکــــوه، مدیرعـــامل، معاونان، مدیران، و کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان به همراه پیمانکاران شاغل در شرکت در قالب دسته‌ها و هیئت‌های زنجیرزنی و سینه‌زنی با حرکت به سمت مسجد جامع شرکت در شهادت سید و سالار شهیدان نوحه‌خوانی کردند.

در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا، مرثیه‌خوانی مداحان اهل‌بیت و سخنرانی حجت‌الاسلام لقمانی و حجت‌الاسلام مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعۀ موقت اصفهان همراه بود، خادمین حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) پرچم گنبد قمر بنی‌هاشم را در بین عزاداران به گردش درآوردند و حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیدند.

این گزارش حاکی است در این ایام، شرکت فولاد مبارکه به مدت 5 شب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان با برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی پذیرای مردم عزادار و هیئت‌های مذهبی اصفهان بود.

گفتـــــنی اســـــت ایــــن مراســـــم در شرکـــــت‌های فولاد هرمزگان، مجتمع فولاد سبا، فولاد امیرکبیر کاشان و ورق خودرو و سفیددشت چهارمحال و بختیاری نیز با شکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه