English

با تشییع پیکر پاک شهید گمنام و یادواره یازده شهید بخش آگلومراسیون:

فضای ذوب آهن با شمیم شهادت عطرآگین شد

مراسم شهید آبروی صنعت و یادواره یازده شهید بخش آگلومراسیون با حضور مهندس یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن روز یکشنبه 9 تیر ماه برگزار شد.

فضای ذوب آهن با شمیم شهادت عطرآگین شد

به گزارش خبرگزاری موج، به همت حوزه بسیج شهید تندگویان ، امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران و روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مراسم « شهید آبروی صنعت » و یادواره یازده شهید بخش آگلومراسیون با حضور مهندس یزدی زاده مدیر عامل شرکت ، تعدادی از معاونین، مدیران  و تعدادی از کارکنان ، روز یکشنبه 9 تیر ماه به میزبانی پایگاه های بسیج شهید مدرس و والفجر در مسجد والفجر برگزار شد .

در این مراسم که پیکر پاک شهید تازه تفحص شده در منطقه عملیاتی رمضان نیز بر فراز دستان همکاران تشییع گردید ، حجت الاسلام والمسلمین سید فتاح حکمت منش گفت: شهادت از آثار اخلاص در عبادت است و خداوند شهادت را به افراد مخلص جامعه اعطا می کند .

وی جهاد اقتصادی و تلاش برای تولید را از عبادت های پر اجر عنوان نمود و گفت : کارکنان ذوب آهن اصفهان با اخلاص در خط اول جبهه صنعت به جهاد و عبادت مشغولند .

مهندس تورج نوابی مدیر بخش آگلومراسیون نیز در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار یاد و خاطره یازده شهید این بخش را گرامی داشت و گفت : تشییع و حضور بابرکت این شهید گمنام در بخش آگلومراسیون ، باعث افزایش روحیه ایثارگری و گره گشایی در کارها خواهد شد .

وی افزود: شهدا برای امنیت و آسایش کشور و ملت جان خود را فدا کردند و در لحظه لحظه زندگی همه ما حضور دارند و برکت خون آنها همیشه شامل حال ما می شود .

سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان که مسئولیت برگزاری این یادواره و تشیع پیکر پاک شهید گمنام را بر عهده داشت به خبرنگار ما گفت : اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به ویژه حضور پیکر پاک شهدا در چنین برنامه هایی موجب تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی خواهد شد.

وی افزود: با چنین روحیه ای مسلماً کارکنان ذوب آهن در پایان سال به تولید 3 میلیون و پنجاه هزار  تن چدن دست خواهند یافت.

سرهنگ مختاری تولید محصول ایرانی و توسعه اقتصادی را از سفارش های موکد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در چند سال اخیر دانست و گفت : با اهتمام به تولید و شکوفایی اقتصادی باید نشان دهیم در مسیر ولایت فقیه در حرکت هستیم .

همچنین در این مراسم از والدین شهدای والامقام محمود و علیرضا موذنی به عنوان شهدای آبروی صنعت و پدر مرحوم علی ادیبی از همکاران درگذشته ذوب آهنی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است که آیین تشییع پیکر پاک شهید گمنام با جضور مهندس یزدی زاده مدیر عامل و جمعی از مدیران و کارکنان سختکوش شرکت در بخش آگلومراسیون برگزار گردید و شرکت کنندگان در  آیین مذکور با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی