English

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان بیان کرد؛

تعامل با شرکت های فنی مهندسی و توسعه فعالیت های صنعتی

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان و برند معتبر آن مزیتی است که شرکت های مختلف زیر مجموعه و به ویژه شرکت مهندسی و پویش ساخت باید حداکثر بهره مندی را از آن داشته باشند

تعامل با شرکت های فنی مهندسی و توسعه فعالیت های صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مهندسی و پویش ساخت آهن اصفهان در تاریخ سیزدهم خردادماه با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، شکرا... فائز نماینده شرکت صدر تامین، روح ا... فاضل پور مدیر راهبری شرکت ها ، امور مجامع و سهام، امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن ،اعضاء هیأت مدیره این شرکت، موسسه کاربرد تحقیق حسابرس قانونی شرکت و نمایندگان سهامداران در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.  

در این جلسه پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت های مالی منتهی به 29 / 12 / 97 مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

تعامل با شرکت های فنی مهندسی و توسعه فعالیت های صنعتی مورد توجه قرار گیرد

مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در این مجمع طی سخنانی ضمن تشکر از مجموعه شرکت مهندسی و پویش ساخت و هیات مدیره  این شرکت گفت : شرکت مهندسی و پویش ساخت به عنوان شرکتی توانمند با پشتوانه نیروی انسانی ذوب آهن که در کشور همه به آن واقف هستند و کارگاه ها ی ساخت و تولید ذوب آهن که زبانزد مجموعه های صنعتی است در حال فعالیت می باشد. این شرکت نیاز است تعامل با شرکت های فنی مهندسی در سطح کشور و توسعه فعالیت های صنعتی را به شیوه های مختلف در بازار رقابتی امروز در دستور کار قرار دهد.

برند معتبر ذوب آهن اصفهان، یک مزیت رقابتی برای شرکت های زیر مجموعه است

وی افزود : ذوب آهن اصفهان و برند معتبر آن مزیتی است که شرکت های مختلف زیر مجموعه و به ویژه شرکت مهندسی و پویش ساخت باید حداکثر بهره مندی را از آن داشته باشند و با تعریف استراتژیهای مدون زمینه توسعه فعالیت های فنی مهندسی  را فراهم نمایند.

شکر ا... فائز نماینده شرکت صدر تامین نیز در خصوص اهمیت تدوین برنامه پنج ساله برای فعالیت های شرکت و توجه بیشتر به مزیت های رقابتی در بازار توضیحاتی را ارائه نمود.

امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان ضمن ارائه گزارش مجمع به خبرنگار ما گفت : این شرکت ابتدا تحت عنوان شرکت پویش خدمات با هدف انجام فعالیت های خدماتی ذوب آهن تاسیس شد. با توجه به ماموریت این شرکت جهت ارائه فعالیت های فنی ، مهندسی ، ساخت و اجرا این مهم در سال گذشته مورد توجه خاص قرار گرفت و با حضور مهندس یزدی زاده به عنوان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان این رویکرد بطور ویژه مورد توجه قرار گرفت و هم اکنون با رهنمودهای ایشان و بهره گیری از دانش فنی نیروهای انسانی درون سازمانی و همدلی و هم افزایی این سرمایه های ارزشمند ، شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان پروژه های بسیاری را در کارخانه تکمیل نموده و تحویل داده است.

وی همچنین برخی از مهمترین پروژه های این شرکت که تحویل بهره بردار شده است را چنین برشمرد : ساخت ارابه و سرند و تغذیه کننده کوره بلندشماره یک ذوب آهن ،یک ست تابلو ریتال مربوط به کوره بلند شماره یک ذوب آهن ، ساخت اسکلت فلزی پای پرک های داکت دود پروژهPCI، درب وپنجره های فولادی این پروژه و ساخت و نصب کانال های تهویه هوای کارگاه ذغال آن ،بخش عمده ای از ساخت دو مجموعه تجهیزات فلزی سیستم نوار نقاله مربوط به کوره بلندشماره یک ذوب آهن ، شات کریت دیواره سرد کننده ایستگاه هفت ریخته گری و دیواره سرباره کنورتور فولادسازی ، تخریب و نسوز چینی و سایر عملیات کوره پیش گرم نورد 300  و تحویل 2 عدد پاتیل سرباره کنورتور.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی