English

دو همایش بزرگ قرآنی در ذوب آهن اصفهان

دو همایش بزرگ قرآنی با حضور مسئولین ، مدیران و کارکنان شرکت به مدت دو روز در مسجد الزهرا (س) و مسجد الغدیر برگزار شد.

دو همایش بزرگ  قرآنی در ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در سال جاری، دو همایش بزرگ قرآنی با حضور مسئولین ، مدیران و کارکنان شرکت به مدت دو روز در مسجد الزهرا (س) و مسجد الغدیر برگزار شد.

مسلمانان با تدبربه قرآن وعمل به آن می توانند تمامی مشکلات امروز جامعه اسلامی رابرطرف نمایند

آیت ا... رهبر رئیس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان در همایش قرآنی برگزار شده در مسجد الزهرا(س) طی سخنانی ، اهمیت قرآن و جایگاه آن را یادآور شد و با اشاره به حدیث معروف "ثقلین " گفت : طبق این حدیث متواتر پیامبر اکرم (ص) بعد از رحلت خود دو امانت بزرگ بین امت خود باقی گذاشتند و این دو امانت همانا قرآن و اهل بیت (ع) هستند و مسلمانان با چنگ زدن به این دو و پیروی از آنها تا قیامت رستگار و در امان خواهند بود . وی  باذکر آیات و احادیث دیگری افزود قرآن منشور جاویدان الهی وآخرین کتاب آسمانی برای هدایت  بشریت است وازاین رو همه نیازهای بشر درآن مطرح شده و تمامی علوم از آن استنباط می شود و مسلمانان با تدبر به قرآن و عمل به آن  می توانند تمامی مشکلات امروز جامعه اسلامی را برطرف  نمایند.

خوشحالیم که دراین ماه مبارک همه جای شرکت مزین به قرآن شده است

 در ادامه این مراسم با شکوه قرآنی مهندس یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت امام حسن مجتبی (ع) وقدردانی از حضور همکاران شرکت کننده در جلسات قرانی این ماه مبارک وتمامی دست اندرکاران برنامه های مربوطه گفت: خوشحالیم که دراین ماه مبارک همه جای شرکت مزین به قرآن شده وما باید با مطالعه وعمل به آن درخانواده ها وجامعه، دستورات این کتاب الهی را در همه امور زندگیمان ساری و جاری نماییم.

هدیه ذوب آهن به حافظان قرآن

مهندس یزدی زاده درادامه گفت:  هرچند "حفظ قرآن "پاداش بی نظیر  الهی را در پی دارد ولی هرکس در ذوب آهن موفق به" حفظ کل قرآن" شود جوایز ارزنده و از جمله یک گروه شغلی دریافت خواهد کرد.

در پایان این محفل قرآنی حجت الاسلام والمسلمین نعمتی مسئول دارالقرآن الکریم ذوب آهن ضمن بیان گزارشی از برگزاری کلاس های قرآنی یادآور شد: این مجتمع بزرگ صنعتی از نظر برگزاری جلسات قر آنی درسطح کشور نمونه است و در ایام ماه مبارک رمضان امسال نیز در 50 مسجد و محفل قرآنی جمع زیادی از همکاران علاقه مند به فرهنگ قرآنی در این جلسات حضور دارند .وی افزود : مسابقات مفاهیم، حفط و قرات قرآن نیز بعداز ماه مبارک انجام می شود.

همایش بزرگ قرآنی در مسجد الغدیر

دومین همایش بزرگ قرآنی نیز با حضور جمعی از  مدیران ، مربیان و شرکت کنندگان در کلاسهای قرآنی به ویژه همکاران خط تولید ، با حضور قاری برجسته کشورمان استاد سید روح ا... قوام نیا در مسجد الغدیر برگزار شد.

در این همایش باشکوه قرآنی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و همکاری روابط عمومی شرکت برگزار گردید علاوه بر اجرای برنامه های گروه تواشیح تنزیل (از شهرستان لنجان) ، آیاتی از کلام الله مجید با صدای دلنشین قاری برجسته کشورمان سید روح ا... قوام نیا در فضای معنوی و نورانی مسجد طنین انداز شد که مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

شایان ذکر است که در طی سی سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان ، هر ساله یک جز از کلام الله مجید در کلاسهای قرآن "ویژه کارکنان ذوب آهن اصفهان" قرائت می شود و امسال ختم سی جزء قرآن کامل می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه