English

اولین نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با بیمه دانا

اولین نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران بیمه دانا با حضور مهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ، دکتر علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری و علیرضا ضیایی پور ، حمید علیجانی ، اسماعیل عتیقه فروش ، سیف پور ، وحید شریفی، لوزی و خوبانی از مدیران کشوری بیمه دانا 7 اردیبهشت در بیمارستان شهید مطهری ،با هدف رفع مشکلات،سوالات وابهامات بیمه ای کارکنان شرکت برگزار شد .

اولین نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با بیمه دانا

به گزارش خبرگزاری موج، رییس بیمارستان شهید مطهری در این نشست  خواستار ارزیابی هزینه ها و سرعت بخشیدن به این امر شد و گفت : ضرورت دارد که بیمه دانا بازخورد شرایط فعلی را دریافت و با استفاده از کارشناسان زبده استانی و حداکثر پتانسیل موجود ، خدمات خود را ارتقاء دهد . در این راستا باید تیمی از کارشناسان مسلط این بیمه در ذوب آهن اصفهان و بیمارستان مستقر و جوابگوی تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی باشند .

محمد  قنبری سرپرست اداره خدمات کارکنان شرکت نیز در این نشست طی سخنانی،  پکیج کامل بیمه های آتش سوزی انبار و موجودی انبار ، بیمه شکست ماشین آلات و ماشین آلات پیمانکاری ، مسئولیت مدنی عمومی و در قبال کارکنان ، بیمه باربری بین المللی و داخلی را از تعهدات بیمه دانا دانست و خواستار اجرای آن در ذوب آهن اصفهان شد .

مهندس بهجت منش مجری معرفی شده بیمه دانادر شرکت گفت:علاوه بر کلیه مراکز دایر شده در سطح استان اصفهان ، تهران و دیگر شهرستانها وطبق توافقات انجام شده مقرر گردید با اجاره مکانی جدید،جهت سهولت و رفاه حال مراجعه کنندگان با دریافت مدارک و ثبت خسارت ، رسیدگی انجام و راساً واریز صورت پذیرفته و کلیه پرداخت ها با ارسال پیامک ، اعلام گردد .

وی افزود : با مستقر نمودن تیم ارزیاب کاملاً مسلط به امور بیمه ای در ذوب آهن اصفهان و بیمارستان شهید مطهری ، با شماره چهار رقمی اختصاصی پاسخگویی به سوالات انجام می شود تا عزیزان بتوانند با اطلاعات صحیح و کامل مطالبات خود را دریافت نمایند و دیگر نگران تغییر بیمه نباشند.

وی گفت : با همکاری روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، دو نفر از کارشناسان مسلط به تمامی امور بیمه ای در برنامه رادیویی این شرکت حضور خواهند یافت و تمامی قوانین و ضوابط بیمه را برای کارکنان ذوب آهن تشریح خواهند کرد .

وی یاد آور شد : پرداخت بیمه به شاغلین و بازنشستگان از تاریخ 1/1/98 تا 25/1/98 جمعاً حدود 72 میلیارد تومان تخمین زده شد که  با صدور معرفی نامه ها از مراکز اعلام و به تمامی اسناد رسیدگی می گردد . شایان ذکر است بررسی و اعلام نتیجه نهایی موارد درخواستی کارکنان ذوب آهن به نشستی دیگر موکول گردید که نتیجه آن از طریق روزنامه آتشکار و پرتال ذوب آهن اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه