English

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو:

فولاد سنگان توسعۀ پایدار و رونق اقتصادی به همراه دارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو به همراه دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه، دکتر نگهبان نمایندۀ مردم خواف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمسیان امام‌جمعۀ شهرستان خواف، و جمعی از مسئولان این شهرستان و سرمایه‌گذاران مستقر در منطقــــۀ سنگــــــان از مجمــــــوعـــه کارخانه‌های فولاد سنگان بازدید کرد.

فولاد سنگان توسعۀ پایدار و رونق اقتصادی به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، غریب‌پور مجموعه اقدامات صورت‌گرفته در پروژه‌های فولاد سنگان را مطلوب ارزیابی نمود و با بیان این که بهره برداری کامل از فولاد سنگان توسعه پایدار و رونق اقتصادی را به همراه دارد، اظهار امیدواری کرد: با افتتاح کارخانۀ 5 میلیون تنی کنسانترۀ فولاد سنگان در سال آینده، ان‌شاءالله شاهد رشد و توسعۀ پایدار هرچه بیشتر در این منطقه و صنعت کشور باشیم.
در این بازدید مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز رویکرد و استراتژی ایمیدرو در قبال بهره‌برداری سرمایه‌گذاران از سنگ‌آهن موجود در منطقه را تصمیمی ارزشمند دانست و اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزارشده با حضور دکتر غریب‌پور و دیگر مسئولان مرتبط به این حوزه، دولت به‌عنوان ناظر بر فعالیت‌های سرمایه‌گذاران معرفی شده است تا بر تأمین سنگ‌آهن موردنیاز واحدهای سرمایه‌گذار مجاز در منطقه نظارت کند و این تصمیم، تأثیر به‌سزایی در رشد و توسعۀ واحدهای کنسانتره‌سازی خواهد داشت.
وی ضمن مثبت خواندن دستاوردهای این بازدید تصریح کرد:این بازدید و برگزاری جلسات پیرامون آن با حضور نمایندگان محترم مجلس و مسئولان منطقه و استان قطعا در پیشبرد و همسویی اهداف مؤثر است و این نوید را می‌دهد که با هماهنگی کامل، بتوانیم مدیریت بهتری برای پیشرفت پروژه‌های موجود در سنگان داشته باشیم.
وی ضمن قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان فولاد سنگان در پیشبرد اهداف پروژه ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله با تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریت این مجموعه، شاهد بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژۀ کنسانتره‌سازی در شرق کشور به ظرفیت 5 میلیون تن در سال 98 باشیم.
در جریان این بازدید، میرمحمدی مدیرعامل فولاد سنگان نیز شرح مبسوطی از پیشرفت پروژۀ کنسانتره‌سازی و دیگر پروژه‌های جانبی در دست اقدام ارائه و اعلام کرد: قطعا با حمایت‌های مدیریت ارشد فولاد مبارکه، شاهد پیشرفت روزافزون پروژه خواهیم بود؛ ضمن این‌که تلاش مجموعۀ فولاد سنگان بر آن است که کارخانۀ 5 میلیون تنی فولاد سنگان، در سال آتی مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا شاهد رشد و توسعه‌ای متوازن و همه‌جانبه در منطقه باشیم.
میرمحمدی خاطرنشان کرد با حمایت‌های مدیرعامل فولاد مبارکه برنامه ریزی ویژه ای برای به بهره برداری رسیدن هر چه سریع‌تر پروژۀ  5 میلیون تنی کنسانتره سنگان در دست اقدام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه