English

توسط کارکنان و مدیریت فولاد مبارکه؛

۱۰ هــــــزار بستـــه نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند استان اصفهان اهدا شد

مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای مسئولیت های اجتماعی فردی و سازمــــــانی خـــــود، ۱۰ هــــــزار بستـــۀ نوشت افزار به ارزش ۳ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند استان اصفهان اهدا کردند.

۱۰ هــــــزار بستـــه نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند استان اصفهان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با نخستین روزهای بازگشایی مدارس، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای مسئولیت های اجتماعی فردی و سازمــــــانی خـــــود، ۱۰ هــــــزار بستـــۀ نوشت افزار به ارزش ۳ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند استان اصفهان اهدا کردند.

همزمان با ارسال این بسته‌های فرهنگی، معاون توسعۀ مدیریت و پشتیبانی ادارۀ کل آموزش وپرورش استان اصفهان در سخنانی با تقدیر و تشکر از همت و ارادۀ فولاد مبارکه در کمک به دانش آموزان نیازمند در سالهای مختلف گفت: این اقدام و همت مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرموده‌اند: «لازم است همۀ دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به کمک آموزش و پرورش بیایند.»

محمد میرپور با تأکید بر اینکه قطعا پرداخت هرگونه مبلغی برای آموزش وپرورش فرزندان ایران اسلامی هزینه نیست و سرمایه گذاری برای نسل آینده است، افزود: اینکه فولاد مبارکه به موازات تولید انواع محصولات فولادی و ایفای نقش در اقتصاد کشور به دنبال ارتقای کیفیت سطح دانش استان نیز هست، یک حرکت فرهنگی مثبت و قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ادارۀ آموزش وپرورش استان اصفهان تعاملات خوبی با فولاد مبارکه دارد و تفاهم نامه‌های زیادی بین این دو مجموعه منعقد شده است گفت: به نمایندگی از ادارۀ کل آموزش وپرورش استان اصفهان از همۀ تلاشها و فعالیتهای فولاد مبارکه تشکر و قدردانی میکنم.

معاون توسعۀ مدیریت و پشتیبانی ادارۀ کل آموزش وپرورش استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: آموزش وپرورش استان اصفهان در ۴۱ ناحیه، منطقه و شهرستان، در حال آموزش ۸۵۰ هزار دانشآموز در ۶ هزار واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی است. با توجه به آمارهای موجود قریب به ۳۲ هزار نفر دانش آموز بی بضاعت و نیازمند در استان اصفهان مشغول به تحصیل‌اند که کمکهای فولاد مبارکه به ایشان اهدا می شود.

وی این اقدام فولاد مبارکه را نمونه‌ای از انجام رسالت های اجتماعی مجموعه‌های صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: به یقین این کمکها، نقش به سزایی در افزایش کیفیت آموزش آینده سازان کشور خواهد داشت.

در همیـــن زمینه معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه با اشاره به اینکه پیش از این نیز فولاد مبارکه به منظور عمل به مسئولیتهای اجتماعی شرکت، فعالیتهای متعددی داشته است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مدیریت و کارکنان شرکت بار دیگر آستین همت بالا زدند و به میزان ۳ میلیارد ریال کمک در قالب ۱۰ هزار بستۀ نوشت افزار در اختیار آموزش وپرورش قرار دادند تا با هماهنگی آموزش وپرورش، در میان دانش آموزان نیازمند مناطق مختلف استان توزیع شود.

ایاز اسماعیلی با اشاره به اینکه این مبلغ از منبع مشارکتهای اجتماعی شرکت و کمکهای کارکنان تأمین شده است گفت: بدون شک دانش آموزان امروز، آینده سازان فردای این کشور خواهند بود و این برای فولاد مبارکه باعث افتخار است که این عزیزان را در راه کسب علم یاری رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی