English

برگزاری رزمایش بزرگ شیفت ایثار و خدمت رسانی بسیجیان ذوب آهن اصفهان در سراسر کشور

رزمایش بزرگ شیفت ایثار و خدمت رسانی پایگاه های بسیج ذوب آهن اصفهان در روز سه شنبه 20 شهریور ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور با رمز یا محمد رسول ا...(ص) برگزار شد.

برگزاری رزمایش بزرگ شیفت ایثار و خدمت رسانی بسیجیان ذوب آهن اصفهان در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری موج، در آغاز رزمایش بزرگ شیفت ایثار و خدمت رسانی بسیجیان ذوب آهن اصفهان که با حضور روحانیون؛ مقامات نظامی و انتظامی شهرستان لنجان، بسیجیان و مسئولین ذوب آهن در تالار تشریفات روابط عمومی شرکت برگزار شد، سرهنگ پرویز امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت به ذکر اهداف رزمایش شیفت ایثار  وخدمت رسانی پرداخت و یادآور شد : بسیجیان ذوب آهن همواره در خدمت صنعت و تولید بوده و همانند دوران دفاع مقدس همچون یک سرباز گوش به فرمان مسئولین بوده و با بالاترین توان با خلوص نیت به ایثار و خدمت رسانی  درقسمت های مختلف مشغول هستند . اجرای رزمایش بزرگ شیفت ایثار وخدمت رسانی نیز در جهت نمایش همین روحیه و ارائه دستاوردهای مربوطه است .

مهندس تولائیان معاون بهره برداری شرکت در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما گفت : همانگونه که روحیه بسیجی در دوران دفاع مقدس باعث غلبه بر بسیاری از مشکلات شد ، هم اکنون نیز برخورداری از این روحیه می تواند در امر صنعت و تولید گره گشا باشد .

در ادامه سرهنگ مهرابی فرمانده بسیج کارگری سپاه استان اصفهان نیز در سخنانی از همدلی و وفاق موجود بین مدیریت،کارکنان و بسیجیان ذوب آهن و گسترش فعالیت  ایثار گرانه در این شرکت ابراز خوشنودی نموده و بسیج ذوب آهن اصفهان را نمونه یک واحد بسیج کارگری موفق در سطح استان معرفی کرد .

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز طی سخنانی به ارائه مسئولیت های اجتماعی و خدمات ایثارگرانه و بسیجی شرکت از زمان دفاع مقدس تا کنون پرداخت و یادآور شد : کارکنان ذوب آهن اصفهان سرباز دو جبهه دفاع مقدس، تولید و صنعت هستند و تمامی کارکنان آن دارای روحیه جهادی و بسیجی بوده و با داشتن 14 هزار رزمنده، 286 شهید و 80 آزاده در دوران جنگ تحمیلی و سابقه دو بار بمباران توسط متجاوزین عراقی  نقش ایثارگرانه خود را به بهترین نحو متجلی نمودهاند.

در ادامه این رزمایش حاضران ضمن بازدید از خطوط تولید و حرکت در سطح کارخانه از اقدامات بسیجیان ذوب آهن در کارگاه الکتریکی مدیریت مهندسی تولید و توزیع برق و مشاهده تعمیرات دستگاه های مختلف،  کارگاه نورد650 و تولید ریل ملی و همچنین از نحوه جمع آوری ضایعات توسط بسیجیان ذوب آهن  اصفهان در محوطه میدان رزمندگان بازدید و با روند موفقیت های به دست آمده آشنا شدند.

در پایان این رزمایش ودرهنگام جمع آوری ضایعات فلزی ، برادران بسیجی حلقه صالحین مداحان اهل بیت (ع) ذوب آهن اصفهان درجمع حاضران وبا سینه زنی آنها در سوگ شهدای کربلا به نوحه سرایی و عزاداری پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه