English

مهندس یزدی زاده در دیدار با همکاران مصاحبه شونده در مستند "آتشکاران " :

به داشتن چنین همکاران خوبی افتخار می کنم

واژه آتشکار ، نمادی ماندگار برای همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان؛ آتشکاران ، نشاط و عشق به تلاش و همت در ذوب آهن را تصویر کرد.

به داشتن چنین همکاران خوبی افتخار می کنم

به گزارش خبرگزاری موج، واژه آتشکار ، نمادی ماندگار برای همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان است . در تمام فعالیت های هنری و رسانه ای که با تصویرگری یا قلم فرسایی به موضوع همت کارکنان ذوب آهن پرداخته اند ، این نماد مورد توجه قرار گرفته است . کلیپ "مستند آتشکاران" که اخیراً توسط مستندسازان شبکه خبر تولید شد و به نمایش درآمد ، یکی از همین فعالیت های خوب رسانه ای بود . اما آنچه این کلیپ را از سایر کارهای تصویری متمایز ساخت ، حضور پرشور و با نشاط کارکنانی بود که مقابل دوربین قرار گرفتند تا به نمایندگی از تمام همکاران خود ، عشق به کار و تلاش در این مجتمع عظیم صنعتی را برای مردم ایران زمین روایت کنند . این روایتگری ، با استقبال خوبی مواجه شد ، تا آنجا که مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ، در آیینی ویژه از تلاشگران حاضر در کلیپ آتشکاران به عنوان نمایندگان همکاران سخت کوش دیگر تجلیل به عمل آورد .

 مدیرعامل شرکت در این آیین ضمن اهداء لوح تقدیر به این همکاران گرامی ، گفت : این تلاشگران ، با چهره هایی بشاش و با نشاط ، شور و شعف خود هنگام کار در این مجتمع عظیم صنعتی را به رخ کشیدند .

شایان ذکر است ، تبلیغ و تیزر تلویزیونی مستند "آتشکاران"  به مدت یک هفته در شبکه سراسری خبر صدا و سیما پخش و نمایش آن نیز از تاریخ 20مرداد در دو نوبت آغاز و تا 10روز ادامه خواهد داشت.

هم اکنون این فیلم در کانال های ارتباطی شرکت ( نرم افزارهای سروش و ایتا به آدرس @esco_ir ) قابل دانلود می باشد .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه