English

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

جمع‌آوری ماهیانه ۹ هزار تن زباله از منطقه ۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از جمع آوری روزانه 300 تن زباله از سطح منطقه خبر داد وگفت: ماهیانه 9 هزار تن زباله از منطقه 6 خارج می‌شود.

جمع‌آوری ماهیانه 9 هزار تن زباله از منطقه 6

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با اشاره به اینکه مساحت منطقه بیش از 5 میلیون و 14 هزار و هفتصد و پنج متر مربع است، اضافه کرد: هزینه یک متر رفت و روب بیش از 150 تومان بوده و در مجموع ماهیانه هزینه بسیاری صرف رفت و روب می‌شود.

او با اشاره به وجود پارک هایی همچون بوستان لاله ، ساعی و هنرمندان در منطقه گفت: هزینه نگاهداشت پارک ها و فضای سبز جداگانه حساب می شود.

خدامی با بیان اینکه اهم فعالیت های معاونت خدمات شهری به موضوعات جمع آوری زباله و رفت و روب، توسعه و بازپیرایی فضای سبز، زیباسازی محیط شهری و مبارزه با جانوران مضر شهری مربوط می شود توضیح داد: منطقه 6 به عنوان منطقه مرکزی پایتخت روزانه با تردد میلیونی شهروندان مواجه است و به نوعی ویترین شهر تهران محسوب می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه طی این سال ها تلاش شده با ارتقای آموزش های شهروندی سرانه تولید زباله در منطقه کاهش یابد ادامه داد: تفکیک زباله های خشک از تر نیز موضوع دیگری است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های خدمات شهری و بازگشت زباله های خشک به چرخه بازیافت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه