English

آموزش مدیریت پسماندهای خانگی به شهروندان قلب پایتخت

گستردگی و تنوع مسائل زیست محیطی شهری و وابستگی و تاثیرات متقابل آنها بر هم، لزوم وجود مدیریتی جامع و واحد برای ساماندهی و تعریف پروژه های محیط زیستی شهرداری را نشان میدهد. یکی از این پروژه ها تفکیک زباله خشک از تر در مبداء و کاهش تولید پسماند است.

آموزش مدیریت پسماندهای خانگی به شهروندان قلب پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش،  سیفعلی واحدی مدیر اداره امورشهری و محیط زیست ناحیه3  ضمن بیان مطلب فوق گفت: در راستای اجرای سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و در جهت فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا پسماند خشک و همچنین اجرای برنامه های طرح آسمان آبی  زمین پاک آموزشگران واحد پسماند  اقدام به آموزش چهره به چهره میان شهروندان سطح ناحیه اقدام شده است.

 واحدی  اظهار داشت: آموزشگران  اداره مدیریت پسماند ، آموزش های لازم را در خصوص شیوه های کم حجم سازی پسماند ها ، تفکیک از مبدا پسماند خشک از تر و نقش آن در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست به شهروندان ارائه شده است.

وی افزود: برنامه مدونی در خصوص آموزش چهره به چهره شهروندان در سالجاری آماده گردیده است که در هفته آخر اردیبهشت ماه آموزش شهروندان ساکن خیابان قائم مقام فراهانی و فرعی های منشعب همچون گلریز ، وفا، فجر و... در دستور کار قرار دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه