English

تبلیغات محیطی جمع آوری پسماند خشک از تر در ناحیه ۵

رئیس اداره بازیافت شهرداری ناحیه 5 از نصب تبلیغات محیطی در سطح ناحیه به منظور آگاهی شهروندان از زمان ماشین های ملودی تفکیک پسماند خشک از تر برای اولین بار در این ناحیه خبر داد.

تبلیغات محیطی جمع آوری پسماند خشک از تر در ناحیه 5

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمدی ثمرین با اعلام این مطلب افزود: خودروهای ویژه جمع آوری پسماند خشک با ملودی خاص خود و بر اساس برنامه زمان بندی به محلات مراجعه و نسبت به تخلیه مخازن و جمع آوری پسماند ها اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به منظور ترویج فرهنگ زباله از مبدا و اموزش شهروندان اجرا می شود، تصریح کرد: بازیافت زباله در جلوگیری از هدر رفتن منابع طبیعی، کاهش مصرف انرژی و کاهش میزان زباله برای کاهش هزینه های دفع و تغییر الگوی مصرف و حفظ محیط زیست از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس خدمات شهری با تاکید به اینکه همراه با آموزش چهره به چهره شهروندان در زمینه تفکیک پسماند از مبدا یک سطل بازیافت و کد اشتراک نیز به واحدها تحویل داده شده است، خاطر نشان کرد: ماشین بازیافت با ملودی مخصوص همه روزه در یک ساعت مقرر برای جمع آوری کیسه های ابی مخصوص زباله خشک در خیابان دوستان مشغول گشت زنی است و پس از تحویل این کیسه ها دوباره کیسه های جدید را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه