English

حضور بسیجیان پایگاه شهیدان حاجی شاه در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

شناخت شخصیت امام خمینی(س) نیاز به بررسی‌های دقیق در سیره زندگی این امام عزیز دارد و هر اهل خردی با تأسی از زندگی امام راحل راه سعادت خویش را انتخاب خواهد کرد.

حضور بسیجیان پایگاه شهیدان حاجی شاه در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، علی اصغر بیاتی معاون شهردار و جانشین پایگاه شهیدان حاجی شاه  ، در سیزدهمین روز از خرداد در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال اظهار کرد: رحلت امام خمینی (ره) بزرگترین حادثه ناگوار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر اینکه «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، گفت: این زیباترین تعبیر از رابطه میان انقلاب و امام است که مقام معظم رهبری بیان کرده است. 

بیاتی خاطرنشان کرد: شناخت شخصیت امام خمینی(س) نیاز به بررسی‌های دقیق در سیره زندگی این امام عزیزدارد و هر اهل خردی با تأسی از زندگی امام راحل راه سعادت خویش را انتخاب خواهد کرد.

معاون شهردار ناحیه3 و جانشین پایگاه شهیدان حاجی شاه  در پایان گفت: بسیجیان پایگاه شهیدان حاجی شاه در پهنه اعلامی سازمان بسیج شهرداری تهران همراه با بسیجیان حوزه مقاومت منطقه6 در پایان مراسم  به پذیرایی افطاری ساده از زائرین روزه دار اقدام می کنند و اداره خدمات شهری ناحیه نیز بنا به دستورالعمل ضمن حضور در پهنه مربوطه به خدمت رسانی به زائرین امام دلها اقدام خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه