English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

ساخت ۱۷ کیلومتر خط مترو در قلب تهران طی ده سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از ساخت 17 کیلومتر خط مترو طی ده سال خبر داد و گفت: در سال 85 تنها دو کیلومتر خطوط مترو در منطقه 6 راه اندازی شده بود که هم اکنون این عدد به 19 کیلومتر رسیده است.

ساخت 17 کیلومتر خط مترو در قلب تهران طی ده سال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از برنامه های مدیریت شهری طی ده سال گذشته بوده است گفت: هم اکنون نیز خط 6 و 7 مترو در قلب تهران در حال تکمیل است و با افتتاح ایستگاه های جدید حمل و نقل مردم با سرعت و راحتی بیشتر صورت می گیرد.

نجاتی تصریح کرد: همچنین خط 1 و 3 و 4 مترو نیز در داخل منطقه قرار دارد و دسترسی به خط یک مترو در قلب تهران در ایستگاه های طالقانی، هفت تیر و دروازه دولت امکان پذیر است.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 6 ادامه داد: دسترسی به خط 3 مترو تهران نیز از طریق ایستگاه میدان ولیعصر (عج)، مترو جهاد و مترو چهارراه ولیعصر امکان پذیر است.

او با بیان اینکه دسترسی به خط 4 مترو نیز از طریق چهار راه ولیعصر(عج) صورت می گیرد، گفت: بسیاری از ایستگاه های مترو منطقه نقش مبادلاتی داشته و خطوط مترو را به یکدیگر مرتبط می سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه