English

در آستانه ماه مبارک رمضان؛

۳۴ مسجد در منطقه ۶ غبار روبی شد

به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و به منظور پذیرایی شایسته از نمازگزاران و روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، 34 مسجد سطح منطقه غبارروبی شد.

34 مسجد در منطقه ۶ غبار روبی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عظیم بابائی شهردار منطقه 6 در حاشیه مراسم غباروبی در مسجد جمکران در محله یوسف آباد با بیان این خبر گفت : برای پاکیزگی مساجد و گرامیداشت این سنت حسنه و آمادگی برای استقبال از ماه ضیافت‌ الهی برآنیم که پذیرای نمازگزاران باشیم. شست و شوی فرش‌ها، رنگ‌آمیزی، جمع‌آوری پرده‌ها و پوسترهای زاید، بازپیرایی فضای سبز محوطه پیرامونی مساجد، معطرسازی و تجهیز وسایل بهداشتی در مساجد و احیای این سنت با ارزش و تشویق نمازگزاران برای مشارکت در این کار پسندیده از فعالیت‌هایی که توسط مدیریت شهری منطقه صورت پذیرفته است.

شهردار منطقه 6 تهران در ادامه با اشاره به برایی سفره‌های اطعام تصریح کرد: در این زمینه نیز اعتبارات خوبی برای برپایی سفره‌های افطار در ایستگاه‌های مترو، بی‌آرتی و سایر ایستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

بابایی افزود: درحال حاضر 30 مسجد، دانشگاه و مرکز نظامی در منطقه 6 تهران وجود دارد که در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مشترکی برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان پیش‌بینی شده است گفت: برگزاری شب‌های با قرآن، برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی، کتاب‌، جشنواره‌های رمضانی از جمله برنامه‌های شهرداری منطقه 6 تهران در ایام ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه