English

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان:

توسعه فضای پارکینگ‌های منطقه یک در دستور کار است

مدیرمنطقه یک شهرداری اصفهان گفت: توسعه فضای پارکینگ‌ها در منطقه یک شهرداری اصفهان با راه‌اندازی حدود چهار پارکینگ جدید تا پایان سال جاری در دستور کار شهرداری است.

توسعه فضای پارکینگ‌های منطقه یک در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، عصارزادگان با اشاره به اینکه بودجه سال جاری منطقه یک شهرداری اصفهان 98 میلیارد و 500 میلیارد تومان است، اظهارداشت: علی رغم شرایط اقتصادی با چهار درصد افزایش بودجه روبرو بودیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های محله محور منطقه یک شهرداری اصفهان افزود: از جمله این پروژه‌ها پارکینگ خیابان اردیبهشت است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرمنطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اغاز عملیات اجرایی پارکینگ خیابان صاحب الروضات نیز در دستور کار است، ابراز داشت:همچنین برای خیابان پنج رمضان نیز دو پروژه پارک و سالن ورزشی برای بهره‌برداری در سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از سالن ورزشی در خیابان جامی یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری در این منطقه است، تصریح کرد: مرمت و تعمیر خانه روغنی نیز از دیگر پروژه‌های در دستور کار در این زمینه است.

عصارزادگان مجموعه فرهنگی و ورزشی و مسجدی به نام الله نیز در این منطقه از شهرداری در دستور کار است، افزود: همچین روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه یک نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه محوطه سازی مادی نیاصرم نیز از دیگر پروژه‌های زیست محیطی و زیباسازی منطقه یک شهرداری اصفهان است، گفت: همچنین تعمیر و نگهداری فضاهای سبز موجود در منطقه از جمله پارک کودک، پارک سپهر و ... نیز در دستور کار است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پیاده رو سازی چهارباغ گفت: همچنین مناسب‌سازی پیاده روهای خیابان‌های چهارباغ عباسی، مسجد سید، آیت‌الله کاشانی و شیخ بهایی نیز از دیگر برنامه های شهرداری است.

وی اضافه کرد: بهره برداری از  پارکینگ مجاور بیمارستان سید الشهدا با مشارکت بیمارستان نیز تا پایان سال انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه