English

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران مدعی شد:

شهروندان از عملکرد شهرداری در دوران کرونا رضایت دارند

معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد: نتایج نظرسنجی ها، حکایت از رضایتمندی نسبی شهروندان ازعملکرد شهرداری تهران دارد.

شهروندان از عملکرد شهرداری در دوران کرونا رضایت دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حامد مظاهریان با اشاره به کاهش آمار جان باختگان طی روزهای اخیر، کارنامه شهرداری تهران در انجام به وظایفش در مهار بیماری کرونا را قابل قبول دانست و گفت: فاصله عظیم کاهش متوفیان تهرانی در روزهای اخیر را اول مدیون افزایش سطح آگاهی و همکاری شهروندان و دوم مدیون همکاران مان در بخش درمان هستیم و واقعا کار بزرگی صورت پذیرفته است. 

معاونت شهردار تهران همچنین اقدامات کنترلی معاونت توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران را بسیار موثر دانست و افزود: کاهش تراکم حضور پرسنل در محل کار و فراهم نمودن شرایط دورکاری از جمله برنامه های درنظر گرفته شده در راستای کاهش بار اپیدمی بیماری در سازمان شهرداری است که بصورت منعطف دورکاری کارکنان را شاهد بودیم و درحال حاضر میان دورکاری به ۳۰درصد کاهش یافته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به نظرسنجی های انجام شده از شهروندان اشاره کرده و گفت: نتایج  نظرسنجی های صورت گرفته در طی این پاندمی حاکی از رضایتمندی نسبی شهروندان ازعملکرد شهرداری تهران است، که یکی از بخش ها که به شایستگی و درستی موجبات این رضایتندی را فراهم آورده خدمات ارایه شده توسط شهرسالم است، که جا دارد در همین جا به همه ی همکارانم در این شرکت و در دیگر جایگاه های مختلف این مجموعه که ایثارگرایانه در خدمت مردم و کارکنان شهرداری تلاش کردند دست مریزاد گفته و با صدای رسا بگویم که شما مایه افتخار سازمان شهرداری، شهر تهران و بالاتر از همه شهروندان تهرانی هستید و امید آنکه رضایت خالق یکتا را هم پشتوانه خود دارید.

معاون شهردار تهران با تاکید بر حفظ سلامت نیروها و تداوم خدمت به مردم گفت: وظیفه ما در معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حفظ سلامت بدنه زحمتکش شهرداری تهران است و در این زمینه تلاش می کنیم تا نیروها با روحیه، سالم و پایدار باشند تا بتوانند خدمات مستمر خود را به مردم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران عملکرد مطلوبی در غربالگری کارکنان و شناسایی مبتلایان به کرونا دارد، خاطرنشان ساخت: اینکه افراد قبل از بروز عارضه ها از ابتلای به بیماری مطلع شوند و خودقرنطینگی کنند؛ موضوع بسیار مهمی است که نقش مهمی در توقف زنجیره انتقال این بیماری دارد. 

مظاهریان اظهار داشت: سازمان شهرداری بیش از ۶۹ قربانی در این اپیدمی داشته و ما همگی با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی می کنیم و آنان را تنها نخواهیم گذاشت. بخاطر دارم که درگذشته صحبت از ادامه یا عدم ادامه فعالیت شرکت شهر سالم به گوش می رسید، ولی در حال حاضر تردیدی در لزوم تداوم کار، حضور و تلاش های یکایک شما عزیزان که موجبات آرامش شهر، شهروندان و شصت هزار کارمند شهرداری تهران را فراهم آورده اید دیده نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه