English

علی اعطا در پاسخ به حواشی برگزار نشدن انتخابات شورایاری ها اعلام کرد

انتخابات شورایاری ها قطعا برگزار خواهد شد / تدوین طرحی در جهت قانونی شدن انتخابات

علی اعطا سخنگوی شورای شهر اعلام کرد: همکاران ستاد هماهنگی شورایاری ها در تکاپوی برگزاری انتخابات هستند و این انتخابات قطعا برگزار خواهد شد.

انتخابات شورایاری ها قطعا برگزار خواهد شد / تدوین طرحی در جهت قانونی شدن انتخابات

علی اعطا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ضمن تاکید بر اینکه طبق مصوبه شورا انتخابات برگزار خواهد شد گفت:اشکالات قانونی برگزاری انتخابات در دوره های قبلی نیز وجود داشته و مسئله تازه ای نیست. ضمنا برای برگزاری انتخابات با وزارت کشور توافق شده است و این موضوع حل و فصل شده است. بنابراین منع قانونی بر سر برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برنامه ریزی برای حل مشکلات قانونی اساس نامه شورایاری ها وجود ندارد تا برگزاری انتخابات شورایاری ها قانون ثابتی داشته باشد گفت :در ماه های پایانی سال 97 طرحی در شورای عالی استان در رابطه با مشکلات شورایاری ها تدوین شده و به دولت و مجلس ارسال شده است تا شورایاری ها شکل قانونی به خود بگیرند.این موضوع در پیگیری مستمر قرار دارد.

وی تاکید کرد:شورای پنجم به اصل وجود شورایاری ها معتقد است و در زمینه رفع مشکلات نهادهای مردمی تلاش خواهد کرد و قبول ندارم که در این زمینه کوتاهی صورت گرفته است.

گفتنی است سخنان عضو ستاد شورایاری های شهر تهران در حالی است که فعالان این نهاد مردمی در گفتگو با رسانه ها اعلام کردند دوره فعالیت شورای پنجم بر اثر غفلت ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران در جهت همراهی شورایاری مناطق گامی برداشته نشده است بر همین منوال شهرداران مناطق پاسخگوی خواسته های شهروندان نبودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه