English

الهام فخاری در گفتگو با موج دلایل مخالفت با بودجه ٩٨ را مطرخ کرد

انقدر در متن هستم که به حاشیه رانده نمی شوم/بودجه ٩٨ حباب است

الهام فخاری گفت :من همیشه نظرات مخالف را با صراحت مطرح کرده و پای آنها ایستاده ام و معتقدم آنقدر در متن هستم که کسی نمی تواند من را به حاشیه براند .وی با اشاره به اینکه بودجه سال ٩٨ با اصول برنامه سوم منطبق نیست و با عدالت اجتماعی فاصله دارد.

انقدر در متن هستم که به حاشیه رانده نمی شوم/بودجه ٩٨ حباب است

الهام فخاری در  پاسخ سوال خبرنگار موج مبنی بر  این منتقدان معتقدند افراد مخالف در این شورا به نوعی به حاشیه رانده شده و فضای اظهار نظری مخالفان به حاشیه رانده می شود گفت: من همیشه نظرات مخالف را با صراحت مطرح کرده و پای آنها ایستاده ام و معتقدم آنقدر در متن هستم که کسی نمی تواند من را به حاشیه براند .

وی با اشاره به اینکه بودجه سال ٩٨ با اصول برنامه سوم منطبق نیست و با عدالت اجتماعی فاصله دارد گفت :به دلیل اینکه مدیریت شهری ناپایداری های زیادی را در این مدت پشت سر گذاشته است و زمان قانونی کمی برای بررسی بودجه وجود داشت ؛برخط همکاران با برگرداندان بودجه مخالف بودند.

وی با تاکید بر اینکه طیفی از شورا ملاحظه کارتر و برخی محافظه کارتر هستند ؛گفت :معتقد بودم کلیات بودجه باید برگردانده شود و سنت غلط بودجه نویسی باید در به وسیله این شورا اصلاح و به درستی پایه ریزی شود که این امر محقق نشد.

فخاری با انتقاد مجدد به برخی مشکلات دیگر بودجه نویسی اشاره کرده و گفت: متاسفانه بودجه به سان سالهای گذشته به شکل حبابی بسته شده است و از نظر هزینه و درآمد با واقعیات منطبق نیست و بررسی چیزی که با واقعیت منطبق نیست ،نوعی اتلاف وقت به شمار می آید.

فخاری تاکید کرد:امیدوارم در سال آینده بدون مصلحت نشینی از پناسیل شورای پنجم بهره گرفته شود و این رویه غلط بودجه نویسی اصلاح شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه