English

معاون امور اجتماعی و فرهنگی خبر داد؛

طرح توانمندسازی افراد دارای معلولیت در سرای محلات منطقه ۶

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از طرح توانمندسازی افراد دارای معلولیت در سرای محلات منطقه 6 خبر داد و گفت: به همت خانه سلامت ویژه برنامه های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی برای این عزیزان برگزار می شود.

طرح توانمندسازی افراد دارای معلولیت در سرای محلات منطقه 6

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مهرشاد الله ویردی توضیح داد: کلاس های آموزشی شطرنج، فتوشاب، نقاشی روی شیشه، معرق، صنایع دستی، فوتبال دستی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای افراد دارای معلولیت است.

او با بیان اینکه پایش سلامت افراد داری معلولیت نیز به صورت پیوسته صورت می گیرد ادامه داد: بر این اساس در دو ماه مرداد و شهریور ایستگاه های سلامتی در منطقه برپا بوده و افراد دارای معلولیت می توانند از این خدمات بهره ببرند.

الله ویردی با اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت و جانبازان می توانند با مراجعه به خانه سلامت شهرداری منطقه از تمهیدات صورت گرفته بهره مند شوند گفت: افراد داری معلولیت نیز همانند سایر شهروندان حق استفاده از امکانات شهری را داشته و باید از حقوق شهروندی خود بهره مند شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 گفت: کلاس های ویژه ای نیز برای کودکان دارای معلولیت در سرای محلات برگزار می شود تا ویژگی های این کودکان شناسایی و نسبت به توانمندسازی آنها برای حضور در جامعه و بازار کار اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه